  • 21. Data: 2007-04-28 22:04:15
    Temat: Re: Ustawa 203 a skladka ZUS i skladka zdrowotna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Apr 2007, poreba wrote:

    > A kto jest płatnikiem zaliczki i składki w przypadku stosunku pracy?

    Zakład, o ile wypłaca świadczenie.

    > Czy mój zakład pracy może sobie ot, tak nie ptrącić odpowiednich kwot

    To jest inaczej: komornik przychodzi i zabiera BEZ MOŻLIWOŚCI
    MANEWRU. Nikt nic nie mógł potrącić!
    I żeby byla jasność, to *komornik* miał potrącić np. zaliczki
    na podatek, jest wyraźna regulacja w ustawie.
    Jak wyglada dla składek - nie wiem.

    > i poinformować mnie

    ...a to z jakiego powodu?
    Zakład dostał *wyrok* i ten wyrok został *wyegzekwowany*, zakład nie
    miał nic w tej sprawie do gadania.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-04-29 00:02:54
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 29 Apr 2007 00:04:15 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Zakład, o ile wypłaca świadczenie.
    > To jest inaczej: komornik przychodzi i zabiera
    Kto jest w tym przypadku płatnikiem?

    > Zakład dostał *wyrok* i ten wyrok został *wyegzekwowany*, zakład nie
    > miał nic w tej sprawie do gadania.
    Próbuję ustalić czy komornik pobrał właściwą kwotę

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2007-04-30 11:06:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Apr 2007, poreba wrote:

    > Kto jest w tym przypadku płatnikiem?

    Komornik, przepis tu:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    ...art. 42e

    pzdr, Gotfryd