  • Data: 2004-02-06 15:03:14
    Temat: Urzad pracy a ubezpieczenie zdrowotne.
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    aktualnie jestem zarejestrowanym bezrobotnym, jako ze moja zona pracuje, w
    urzedzie pracy powiedziano mi, ze to u zony w zakladzie powinienem dostac
    pieczatke do legitymacji ubezpieczeniowej. Natomiast mi sie wydaje, ze skoro
    dostaje zasilek z urzedu pracy, a z tego zasilku jest potracana skladka na
    ubezpieczenie zdrowotne to wlasnie w urzedzie pracy powinienem dostac taka
    pieczatke do L.U.
    Prosze o pomoc w wyjasnieniu tej kwestii,

    Pozdrawiam...

    --
    KORNIO