  • 1. Data: 2006-07-07 14:54:39
    Temat: Urlop wychowawczy a Zakladowy Fundusz Swiadczen Socjalnych
    Od: "Kordelia27" <K...@w...pl>

    Dzien dobry
    Sprawa jest nastepujaca: Jestem od roku na urlopie wychowawczym.
    Niedawno dowiedzialam sie, moja firma z Funduszu swiadczen
    socjalnych udziela pieniazków na " wczasy pod grusza". Nie jestem
    pazerna, ale... pracowalam w tej firmie przez 10 lat i NIGDY nie bylo
    pieniazków, chociaz byl fundusz, a tu nagle taka niespodzianka:).
    No i wlasnie chcialabym zapytac: Czy jesli przebywam na urlopie
    wychowawczym, mam umowe na czas nieokreslony, to czy przysluguja mi
    jakies pienizaki z Zakladowego Funduszu Swiadczen Socjalnych - w
    tym wypadku z tytulu wczasów pod grusza?
    Prosze o pomoc
    Pozdrawiam
    Angelika

  • 2. Data: 2006-07-07 15:54:12
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kordelia27 wrote:
> [...]
    > jakies pienizaki z Zakladowego Funduszu Swiadczen Socjalnych - w
    > tym wypadku z tytulu wczasów pod grusza?

    tak.

  • 3. Data: 2006-07-07 17:02:58
    Od: "Kordelia27" <K...@w...pl>

    Witku, dlaczego tak, skoro będąc na urlopie wychowawczym nie mogę
    wziąść urlopu wypoczynkowego, a przecież to na niego dostaje się
    pieniążki z tytułu "wczasów pod gruszą"? Proszę o troszkę
    bardziej wyczerpującą odpowiedź. Z góry dziękuję.

  • 4. Data: 2006-07-07 17:05:43
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kordelia27 wrote:
> [...]
    > pieniążki z tytułu "wczasów pod gruszą"? Proszę o troszkę
    > bardziej wyczerpującą odpowiedź. Z góry dziękuję.

    bo jak sie pytalem dlaczego mi kase daja mimo ze jestem na urlopie
    wychowawczym to mi odpowiedzieli, ze mi sie nalezy :)
    Paragrafów ci nie podam bo nie musiałem szukać.

  • 5. Data: 2006-07-07 17:35:28
    Od: j...@b...pl

    > bo jak sie pytalem dlaczego mi kase daja mimo ze jestem na urlopie
    > wychowawczym to mi odpowiedzieli, ze mi sie nalezy :)
    > Paragrafów ci nie podam bo nie musiałem szukać.

    To zależy od wewnętrznego regulaminu. Lepiej zapytaj u siebie
    w kadrach. Odpis na fundusz socjalny na Ciebie jest robiony.

    pozdrawiam
    Jagoda

  • 6. Data: 2006-07-07 17:51:03
    Od: "Anunia" <a...@g...pl>

    Mysle ze bedzie ci sie nalezec ,ale tak jak pisal kolega dowiedz sie jak
    jest ujete w wewnetrznym regulaminie.
    Jedynie co to mysle ze "wczasy pod grusza" nie beda ci sie nalezec bo zeby
    dostac wczasy pod grusza trzeba spelnic warunek 14 dni ciaglego urlopu.
    Ale bedzie ci sie nalezec inna pomoc z funduszu np.bon towarowy na swieta
    czy dla dzieciaka na dzien dziecka .
    Musisz dowiedziec sie w kadrach

  • 7. Data: 2006-07-07 17:51:16
    Od: "Kordelia27" <K...@w...pl>

    Witku, żebyśmy sibrze zrozumie: będąc na wychwawczym dostałeś
    pieniążk za wczasy pod gruszą???? Wcześniej, ani później (chodzi
    mi o rok kalendarzowy, w którym byłeś na wychowawczym i dostałeś
    pieniążki) nie miałeś urlopu wypoczynkowego???
    To jest dla mnie bardzo istotne, ponieważ jeżeli coś, to będę
    pisała podanie do Komisji ZFŚS. Pozdrawiam
    Angelika

  • 8. Data: 2006-07-07 18:28:15
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kordelia27 wrote:
> [...]
    > To jest dla mnie bardzo istotne, ponieważ jeżeli coś, to będę
    > pisała podanie do Komisji ZFŚS. Pozdrawiam

    Ale o szczegóły pytasz!
    Generalnie to ja już w pracy ładnych parę lat nie byłem.
    Czy któryś z nich był urlopem wypoczynkowym to nie wiem.
    Musiałbym sprawdzić. Ja tylko podpisuję papiery jak mi podsuną.
    Całkiem możlwie, że na początku tamtego roku był to urlop wypoczynkowy,
    bo na wychowawczy poszedłem od czerwca.
    Natomiast na pewno należą ci się bony i inne świadczenia.

  • 9. Data: 2006-07-07 20:12:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *jagoda72* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > To zależy od wewnętrznego regulaminu. Lepiej zapytaj u siebie w kadrach.
    > Odpis na fundusz socjalny na Ciebie jest robiony.

    I to jest akurat prawidłowa odpowiedź :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||