    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop wychowawczy a Zakladowy Fundusz Swiadczen Socjalnych
    Date: Fri, 07 Jul 2006 13:28:15 -0500

    Kordelia27 wrote:
    > Witku, żebyśmy sibrze zrozumie: będąc na wychwawczym dostałeś
    > pieniążk za wczasy pod gruszą???? Wcześniej, ani później (chodzi
    > mi o rok kalendarzowy, w którym byłeś na wychowawczym i dostałeś
    > pieniążki) nie miałeś urlopu wypoczynkowego???
    > To jest dla mnie bardzo istotne, ponieważ jeżeli coś, to będę
    > pisała podanie do Komisji ZFŚS. Pozdrawiam
    > Angelika

    Ale o szczegóły pytasz!
    Generalnie to ja już w pracy ładnych parę lat nie byłem.
    Czy któryś z nich był urlopem wypoczynkowym to nie wiem.
    Musiałbym sprawdzić. Ja tylko podpisuję papiery jak mi podsuną.
    Całkiem możlwie, że na początku tamtego roku był to urlop wypoczynkowy,
    bo na wychowawczy poszedłem od czerwca.
    Natomiast na pewno należą ci się bony i inne świadczenia.