  • 1. Data: 2006-07-07 12:15:11
    Temat: wymiana prawa jazdy - ile max czasu moge czekac?
    Od: "Michal" <n...@n...pl>

    Witam,
    Zastanawiam sie ile maksymalnie mogę czekać na wydanie nowego dokumentu PJ.
    Czy ten czas jest gdzies okreslony w przepisach? Dziekuje za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2006-07-07 12:24:35
    Temat: Re: wymiana prawa jazdy - ile max czasu moge czekac?
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > Czy ten czas jest gdzies okreslony w przepisach? Dziekuje za pomoc.

    było milion razy na różnych grupach, czas okeślony w rozporządzeniu to
    maksymalnie 30 dni, inna sprawa czy możesz im coś zrobić jak nie
    dotrzymają terminu :) (poskakać, potupać, rozpłakać się) ???
    Grzesiex

  • 3. Data: 2006-07-07 14:36:58
    Od: "Michal" <n...@n...pl>

> [...]
    > maksymalnie 30 dni, inna sprawa czy możesz im coś zrobić jak nie
    > dotrzymają terminu :) (poskakać, potupać, rozpłakać się) ???

    Tak, wiem że było, ale nie mogłem znaleźć tego rozporządzenia..
    A co mogę zrobić, wytoczyć cywilny proces o odszkodowanie, gdyż spóźniony
    termin naraża mnie na straty

    Michal

  • 4. Data: 2006-07-07 18:30:41
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > Tak, wiem że było, ale nie mogłem znaleźć tego rozporządzenia..

    Kwestia wymiany praw jazdy została określona w rozporządzeniu ministra
    infrastruktury z dnia 29 kwietnia 2002 r. w sprawie wymiany prawa
    jazdy (Dz.U. z 2002 r. nr 69, poz. 640 z późń zm.).

    > A co mogę zrobić, wytoczyć cywilny proces o odszkodowanie, gdyż
    spóźniony
    > termin naraża mnie na straty

    Wytoczyć proces zawsze możesz a to czy go wygrasz i uzyskasz jakieś
    odszkodowanie to już inna sprawa.

    Grzesiex

  • 5. Data: 2006-07-07 21:18:31
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > spóźniony
    >
    > Wytoczyć proces zawsze możesz a to czy go wygrasz i uzyskasz jakieś

    Dlaczego od razu odszkodowanie. To jego państwo, moje przy okazji też, Może
    wystarczy zwrot oplaty. Wydanie dokumentu to usługa. Taka sama jak podzelowanie
    butów. Za żle wykonaną usługę nie należy się pełna oplata. A czasami to
    usługodawca odstepuje od żądania zaplaty zeby twarz zachować. Nie widzę zadnego
    powodu zeby w przypadku gdy usługodawcą jest państwo było inaczej. Tomek

  • 6. Data: 2006-07-07 21:29:59
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Wytoczyć proces zawsze możesz a to czy go wygrasz i uzyskasz jakieś
    > odszkodowanie to już inna sprawa.

    zwlaszcza, ze to nie urzedy nawalaja, ale pwpw, ktora nie wysyla plastikow,
    bo "cos sie stalo" :)

  • 7. Data: 2006-07-08 06:36:34
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości

    > zwlaszcza, ze to nie urzedy nawalaja, ale pwpw, ktora nie wysyla
    > plastikow, bo "cos sie stalo" :)
    A mnie sie wydaje ze nawalaja wlasnie urzędy bo
    w Koszalinie gdzie mieszkam poszedlem 14 czerwca i juz 19 bylo na stronie
    pwpw już była informacja ze prawko do odebrania
    A nie sadze zeby robili prawka z Koszalina a nie wytwarzali tym z Krakowa
    gdzie ponoc czeka sie ponad miesiac
    Myślę że to własnie wina urzędów.

  • 8. Data: 2006-07-08 11:52:39
    Od: "Michal" <n...@n...pl>

    Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pwpw już była informacja ze prawko do odebrania
    > A nie sadze zeby robili prawka z Koszalina a nie wytwarzali tym z Krakowa
    Dokladnie to wina urzedow.. u mnie wlasnie wprowadzaja do systemu 10
    czerwca!!!

    Michal