    From: "Kordelia27" <K...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop wychowawczy a Zakladowy Fundusz Swiadczen Socjalnych
    Date: 7 Jul 2006 10:51:16 -0700

    Witku, żebyśmy sibrze zrozumie: będąc na wychwawczym dostałeś
    pieniążk za wczasy pod gruszą???? Wcześniej, ani później (chodzi
    mi o rok kalendarzowy, w którym byłeś na wychowawczym i dostałeś
    pieniążki) nie miałeś urlopu wypoczynkowego???
    To jest dla mnie bardzo istotne, ponieważ jeżeli coś, to będę
    pisała podanie do Komisji ZFŚS. Pozdrawiam
    Angelika