  • 1. Data: 2004-11-04 20:13:30
    Temat: rachunek od TPSA
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    sytaucja jest taka
    mam 1 numer w pracy a na nim DSL
    mam 2 numer w domu a na nim NEO

    w październiku 2003 przepisałem oba te numeruy z 1 firmy na drugą
    od tego czasu nie otrzymuje na rachunku opłaty za DSL - dzwoniłem juz
    parokrotnie na Blekitną linie z zapytaniem dlaczego nie mam uwzglednionego
    tego DSL-a na rachunku - za kazdym zarem ktoś tam obiecywał ze sie sprawą
    zajmie
    poniewąz wiedząć o obowiązku opłaty za DSL - który powinien nie uchronnie
    nadejść opłacałem DSL ale w kwotach jakie powinienem płacić wg mnie -
    ponieważ korzystałm tylko z DSL i nie korzystam z telefonu wiec rachunek był
    stały - stała kwotę wpacałem na rachunek TPSA - ale za kazdym miesiącem
    przychodził rachunek bez DSLa - co ciekawe całą kwota rachunku była zerowana
    (miaęłm ZERO do zapłąty) ponieważ pewnie moje wieksze wpłąty traktowano jako
    przedpłaty. w maju miąłem dołek i nie zapłacięłem - nic sie nie stało -
    nawet po telefonie do Błękitnej nadal twierdzono ze zajma sie sprawą- dołek
    był długi a rachunki wciaz małe -nie zapłącięłm nie uwzględnioneog na
    rachunku DSLa od maja do pąździernika - rachunku za DSL nie mam od X 2003 do
    dziś
    pytanie
    czy jak juz sie zorientuja ze ja faktycznie mam tego DSLa to mi walna
    rachunek kosmiczny (nawet sie tego spodziewam) ale czy mogę ich gdzieś
    zaskarżyc - bo pewnie beda chcieli odsteki itd
    no i czy moga sie tak od razu domagac nie uregulowanej kwoty - pewnei
    wyłącza mi telefon - czy moga to zrobicskoro to oni zawinili ??
    prosze o pomoc

  • 2. Data: 2004-11-04 21:44:25
    Temat: Re: rachunek od TPSA
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

> [...]
    > tego DSL-a na rachunku - za kazdym zarem ktoś tam obiecywał ze sie sprawą

    Koniecznie napisz do nich pismo i wyslij za potwierdzeniem odbioru.
    Dzwonienie na Blekitna Linie nic nie daje. Wiem to niestety z wlasnego
    doswiadczenia.

    sjs

  • 3. Data: 2004-11-04 22:38:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości news:cme2oa$e9a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    W znanych mi przypadkach - choćby z tej grupy - rachunek przychodzi za cały
    okres, ale bez odsetek.

  • 4. Data: 2004-11-05 10:49:21
    Od: Akanid <a...@s...wp.pl>

    Stanislaw J. Szewczak napisał(a):
    > Koniecznie napisz do nich pismo i wyslij za potwierdzeniem odbioru.
    > Dzwonienie na Blekitna Linie nic nie daje. Wiem to niestety z wlasnego
    > doswiadczenia.

    z własnego doświadczenia wiem ze pomoze tylko okolo 6 pism i codzienne
    telefony na błekitna linie. a to wszystko bylo tylko walka o zmiane
    numerka domu w fakturach z 51 na 47.

    pozdro
    akanid

  • 5. Data: 2004-11-05 13:35:38
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl> napisał
    w wiadomości news:cme8ep$aun$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Koniecznie napisz do nich pismo i wyslij za potwierdzeniem odbioru.
    > Dzwonienie na Blekitna Linie nic nie daje. Wiem to niestety z wlasnego
    > doswiadczenia.

    A może wystarczy zadzwonić na błękintą linię i na koniec powiedzieć, że całą
    rozmowę nagrałeś na taśmę....

    pozdrawiam
    Schwester