  • 1. Data: 2004-11-04 22:24:47
    Temat: Faktura vat czy rachunek
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Mam taki problem. Zapisalem sie do szkoly sredniej dla pracujacych. W umowie
    szkola zobowiazala się do wystawiania faktury vat. Jednak kiedy przyszedłem
    opłacić kolejną ratę i poprosiłem o rachunek (tak się mówi potocznie), to
    wystawili mi rachunek, na którym jest napisane, ze wystawca nie jest
    platnikiem vatu. I teraz sie zastanawiam, czy to ma znaczenie, czy nie ma?
    Jeżeli, na przykład, chcialbym koszty nauki odliczyc od podatku, to czy taki
    rachunek moze byc podstawą do tego?

    Pozdrawiam
    Rafał Juliusz Rybak
    e-mail: j...@s...pl