  • 1. Data: 2007-05-11 18:29:21
    Temat: Urlop na żądanie i kara ?
    Od: PL_marian <m...@g...pl>

    Witam

    Czy pracodawca może karać pracownika brakiem premii za wykorzystanie
    chociażby jednego dnia urlopu na żądanie? Bo znam takiego jednego, co
    tak robi... Czy mi się zdaje, czy coś tu jest nie tak...?

    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2007-05-11 18:49:58
    Temat: Re: Urlop na żądanie i kara ?
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Czy pracodawca może karać pracownika brakiem premii za wykorzystanie
    chociażby jednego dnia urlopu na żądanie? Bo znam takiego jednego, co
    tak robi... Czy mi się zdaje, czy coś tu jest nie tak...?

    Pracodawca moze nawet zabrac premie za to ze pracownik na niego krzywo
    poaptrzyl i nic z tym nie zrobisz

  • 3. Data: 2007-05-11 19:55:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f22du7$e97$1@atlantis.news.tpi.pl Regand <r...@v...pl>
    pisze:

    > Pracodawca moze nawet zabrac premie za to ze pracownik na niego krzywo
    > poaptrzyl i nic z tym nie zrobisz
    Czyżby?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-05-11 20:24:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Pracodawca moze nawet zabrac premie za to ze pracownik na niego krzywo
    > poaptrzyl i nic z tym nie zrobisz

    a to juz zalezy od rodzaju premi

  • 5. Data: 2007-05-11 21:09:51
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 11 May 2007 20:49:58 +0200, Regand napisał(a):

    > Pracodawca moze nawet zabrac premie za to ze pracownik na niego krzywo
    > poaptrzyl i nic z tym nie zrobisz

    Wiesz, że dzwni ale nie wieszw którym kościele :)

    Jest różnica i to znaczna pomiędzy: premia regulaminowa a premia uznaniowa.
    IMHO to co piszesz ma sens w przypadku tylko tej drugiej.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!