  • 1. Data: 2007-05-11 17:55:15
    Temat: Terminy ????
    Od: "zenek" <zen@.pl>

    4 lata temu "spowodowalem" wypadek cofajac stuknalem goscia tak ze odpadl
    mu zderzak, wysiadlem z samochodu krotkie spiecie gosc byl nerwowy wsiadlem
    do samochodu i pojechalem do domu, poszkodowany stwierdzil ze bylem pijany
    na drugi dzien przesluchanie itp. po pol roku wyrok sadu zabranie prawa
    jazdy na 2 lata, odwolywalem sie od wyroku minely 3 lata sad najwyzszej
    instancji utrzymal wyrok tzn 2 lata zakaz prowadzenia pojazdow i zawiasy na
    rok.

    Wyrok z przed 3 lat ale uprawomocnil sie 3 miesiace temu, przez nastepne 2
    lata nie bede mogl prowadzic pojazdow mechanicznych czyli razem 5 lat, jakie
    mam szanse na odzyskanie prawa jazdy?

  • 2. Data: 2007-05-11 19:23:40
    Temat: Re: Terminy ????
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    zenek napisał(a):
    > Wyrok z przed 3 lat ale uprawomocnil sie 3 miesiace temu, przez nastepne
    > 2 lata nie bede mogl prowadzic pojazdow mechanicznych czyli razem 5 lat,
    > jakie mam szanse na odzyskanie prawa jazdy?

    a przez poprzednie 3 lata dlaczego nie mogłeś?
    jeśli zatrzymano Ci prawo jazdy, to okres zatrzymania powinien być
    zaliczony na zakaz...
    jak jest treść całego wyroku?

    KG

  • 3. Data: 2007-05-11 20:45:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "zenek" <zen@.pl> napisal w wiadomosci

    Okres zatrzymania prawa jazdy przed rozprawa wlicza sie do okresu. Tak
    wiec, jesli Ci zatrzymano prawo jazdy, to w sumie z prawnego punktu
    widzenia trzeci rok niepotrzebnie sie juz procesowales. teraz musisz zdac
    ponownie egzamin i zwróca Ci prawo jazdy.