  • 1. Data: 2007-05-11 15:12:54
    Temat: Odwołanie od decyzji ZUS do Sądu Pracy
    Od: Mariusz Święcicki <m...@i...pl>

    Przeglądałem archiwum, ale nadal nie mam "jasności" jak to zrobić. Jak takie
    odwolanie ma wglądać? Z tego co doczytałem mam zrobić odwołanie, w nagłówku
    podać właściwy sąd pracy ale wysłać do Oddziału ZUS w 2 egzemplazach.
    Owołanie uzasadnić i załączyć kopie pism z moim stanowiskiem w sprawie,
    które wcześniej przesyłałem do ZUS. ZUS (Ostrów WLKP) w pismie wskazał sąd w
    Kaliszu, a dla mnie bliższy jest w Poznaniu, czy zatem mogę skierować pismo
    do sądu w Poznaniu?
    Za wszelkie podpowiedzi z góry serdeczne dzięki. NIe mam zamiaru się
    poddawać i popuszczać ZUS owi za niedociągniecia czy brak kompetencji jego
    pracowników.

    Mariusz

  • 2. Data: 2007-05-11 18:15:40
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji ZUS do Sądu Pracy
    Od: stern <s...@0...pl>

    Mariusz Święcicki napisał(a):
> [...]
    > Kaliszu, a dla mnie bliższy jest w Poznaniu, czy zatem mogę skierować pismo

    raczej wskazano Ci właściwy Sąd.
    reszta się zgadza

    > Za wszelkie podpowiedzi z góry serdeczne dzięki. NIe mam zamiaru się
    > poddawać i popuszczać ZUS owi za niedociągniecia czy brak kompetencji jego
    > pracowników.

    nie poddawaj się :)