  • 1. Data: 2007-05-11 13:55:32
    Temat: Okres uprawomocnienia wyroku II instancji
    Od: "pawelek" <n...@s...pl>

    Tak sie zastanawiam dlaczego wyrok Sadu II instancji uprawomacnia sie przez
    2 tygodnie? Przeciez i tak nie ma od niego odwolania. Dlaczego od razu po
    wydaniu nie jest prawomocny? W sumie nawet jak sprawa jest "kasacyjna" to i
    tak wyrok staje sie prawomocy. Ktos mnie oswieci w tym temacie? W I
    instancji to jest logiczne - czas na zlozenie wniosku o uzasadnienie itp.

    pozdr

  • 2. Data: 2007-05-11 14:01:11
    Temat: Re: Okres uprawomocnienia wyroku II instancji
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 11 May 2007 15:55:32 +0200, pawelek napisał(a):

    > Tak sie zastanawiam dlaczego wyrok Sadu II instancji uprawomacnia sie
    > przez 2 tygodnie?

    Ależ skąd. Art. 398(1) par. 1 kpc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-05-11 15:22:54
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    pawelek napisał(a):
    > Tak sie zastanawiam dlaczego wyrok Sadu II instancji uprawomacnia sie
    > przez 2 tygodnie?

    a skąd te informacje?

    KG

  • 4. Data: 2007-05-14 07:22:51
    Od: "pawelek" <n...@s...pl>

    > a skąd te informacje?

    Chyba cos pokrecilem ;-) Dwa tygodnie to chyba jest w I instancji. Moze
    spytam inaczej - wyrok II instancji jest od razu prawomocny czy mozna cos
    zrobic zeby nie byl prawomocny?

  • 5. Data: 2007-05-14 07:36:16
    Od: stern <s...@n...to>

    pawelek napisał(a):

    > wyrok II instancji jest od razu prawomocny czy mozna cos
    > zrobic zeby nie byl prawomocny?

    nie można