  • 1. Data: 2005-09-02 11:40:49
    Temat: Podwyzki w tpsa
    Od: "Qba" <a...@...sygnaturce>

    Chciałbym się zapytać czy Telekomunikacja Polska może sobie dowolnie
    zmieniać ceny swoich usług...? Pytam ponieważ ostatnio tpsa zmieniła opłaty
    na kilka numerów (pierwsza pozycja w tabelce na
    http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/infolinie_zmiany_c
    en/ ) ponad dwukrotnie
    (z tych numerów korzysta wielu innych firm oferując na nich np. voip).
    Czytałem kiedyś, że tpsa jest operatorem dominującym - czy z tego powodu nie
    są nałożone jakieś restrykcje zabraniające lub ograniczające tego typu
    podwyżki...?

    __ _
    / \|_\ /\ [ pegazqba (at) ]
    \_\/|_// \ [ poczta.onet.pl ]

  • 2. Data: 2005-09-02 20:47:19
    Temat: Re: Podwyzki w tpsa
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Qba" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > są nałożone jakieś restrykcje zabraniające lub ograniczające tego typu

    Swego czasu moze spotkał sie ktoś ze zmiana za neo128 cen z 80zł na 130
    chyba? Najjakiej podstawie to zostało podwyzszone. Otóz z zasady jest tak,
    ze dla klienta pozostaje cennik jaki podpisuje podczas podpisania umowy.

    Pozdrawiam, Joy !! www.Zuam-Music.prv.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://house.mthn.net:8500 <=-=> www.rebelia.pl

  • 3. Data: 2005-09-02 22:36:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Qba napisał(a):
> [...]
    > np. voip). Czytałem kiedyś, że tpsa jest operatorem dominującym - czy z
    > tego powodu nie są nałożone jakieś restrykcje zabraniające lub

    Niestety, tego typu usługi nie podlegają kontroli ustawowej. Jest jednak
    inny problem - usługi 0 708 (bo o tym przecież piszesz ;-) są usługami
    nie swiadczonymi przez tepsę. W każdym razie sprawa jest w toku, a
    pewnie bedzie o niej głosniej w ciągu najblizszych dni.

    M.

  • 4. Data: 2005-09-02 22:37:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Joy napisał(a):

    > Otóz z zasady jest tak,
    > ze dla klienta pozostaje cennik jaki podpisuje podczas podpisania umowy.

    Jeśli by tak było, to płaciłbym w tej chwili abonament za tel.
    stacjonarny w wysokosci 1,80 zł :-P

    Nie ma takiej reguły i nigdy nie było

    M.

  • 5. Data: 2005-09-03 01:27:08
    Od: "Qba" <a...@...sygnaturce>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Niestety, tego typu usługi nie podlegają kontroli ustawowej. Jest
    > jednak inny problem - usługi 0 708 (bo o tym przecież piszesz ;-) są
    > usługami nie swiadczonymi przez tepsę.

    a o tym niepomyslalem...
    dziekuje :-)

    --