  • 1. Data: 2005-09-02 11:12:30
    Temat: oszukany przez developera
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    jestem na etapie odbioru mieszkania od developera. Mieszkanie ktore kupilem,
    wczesniej bylo zarezerwowane przez klienta ktory wprowadzil zmiany jeszcze na
    etapie
    budowy.Niestety nie o wszystkich tych zmianach zostalem poinformowany
    m.in. wyprowadzenia pradu i wody w lazience w zupelnie innych miejscach niz mi
    pokazywano na rys.podczas zakupu. Czy mam szanse wywalczyc powrot do
    pierwotnego stanu instalacji mimo, ze do naszej umowy przedwst. nie
    byl dolaczony projekt budowlany (mam kopie projektu poczatkowego) ? Prosze o
    pomoc, bo nie wiem jak podejsc do tematu przy odbiorze mieszkania a develop.
    gra mi na nosie odmawiajac nawet dostarczenia aktualnego projektu.
    Dziekuje za kazda sugestie.

  • 2. Data: 2005-09-02 19:19:08
    Temat: Re: oszukany przez developera
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:1116.00000886.4318339e@newsgate.onet.pl,
    Darek <d...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Prosze o pomoc, bo nie wiem jak podejsc do tematu przy odbiorze
    > mieszkania a develop. gra mi na nosie odmawiajac nawet dostarczenia

    Obawiam się, że nic nie wywalczysz ;-( Nie masz dowodu na to, że kupowałes
    teoretycznie co innego. Masz dowody na to, że kupiłeś (albo przyrzekasz
    kupić) mieszkanie i pewnie w umowie jeszcze zapisane jest, że wiesz jaki
    będzie stan mieszkania. Developerzy zwykle mają klientów po zakupie w
    głębokim poważaniu ;-(

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Mądry człowiek nie czeka na okazje - sam je stwarza

  • 3. Data: 2005-09-05 19:04:50
    Od: piwar <p...@p...com>

    Darek napisał(a):
> [...]
    > pomoc, bo nie wiem jak podejsc do tematu przy odbiorze mieszkania a develop.
    > gra mi na nosie odmawiajac nawet dostarczenia aktualnego projektu.

    Nie masz projektu z momentu podpisania umowy. Ok. Ja bym odwrócił
    sytuację. Ale czy developer ma podpisany przez Ciebie podobny projekt? O
    ile jesteś pewien "kopii projektu początkowego", wydaje się, że mógłbyś
    każdą niezgodność z tym projektem uznać jako usterkę przy odbiorze.
    Ale swoiście ciekawy sposób zakupu uprawiasz :)

    Pozdr.
    piwar.