  • 1. Data: 2004-08-24 20:57:00
    Temat: Uprawomocnienie sie postanowienia sadu
    Od: "JanuszS" <g...@p...pl>

    Witam
    Jak dlugo czeka sie na uprowomocnienie sie postanowienia sądu w sprawie
    zawieszenia postepowania egzekucyjnego prowadzonego przez komornika? Chodzi
    mi o to w jakim czasie moge spodzewac sie od komornika jakiegos "ale" co do
    tego postanowienia?A tak na marginesie co to znaczy "zawiesic postepowanie
    egzekucyjne" jesli to ja zlozylem skarge na czynnosci komornicze a sad w
    postanowieniu napisal ze zawiesza tę egzekucje komorniczą?

    Wielkie bardzo dziękuje

    JanuszS