  • 1. Data: 2004-08-24 21:37:25
    Temat: Wyplata emerytury
    Od: "Joanna Hynek" <l...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Z dniem 25 lipca 2004r. przeszłam na emeryture, wszystkie formalności
    zostały dopełnione i pierwszą emeryturę miałam dostać 1 sierpnia (otrzymałam
    pisemne zawiadomienie od ZUS). Do dnia dzisiejszego jednak pieniedzy nie
    dostalam, juz kilka razy wypytywalam sie o przyczyne tego w ZUSie,
    dowiedzialam sie, ze przyczyna jest awaria systemu informatycznego, ktora
    maja zamiar zaczac usuwac z poczatkiem wrzesnia.

    1) Czy naleza mi sie odsetki zwiazane z opoznieniem wyplaty (obecnie
    pozostaje bez srodkow, ktore pozwalalyby mi na oplate rachunkow wiec z
    kazdym dniem odsetki rosna)?
    2) Gdzie moglabym uzyskac informacje o zasadach postepowania ZUSu w takiej
    sytuacji bo na ich stronie nie mogę tego znalezc?

    Pozdrawiam
    Joanna Hynek

  • 2. Data: 2004-08-25 15:34:58
    Temat: Re: Wyplata emerytury
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Joanna Hynek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1) Czy naleza mi sie odsetki zwiazane z opoznieniem wyplaty (obecnie
    > pozostaje bez srodkow, ktore pozwalalyby mi na oplate rachunkow wiec z

    tak
    wystąp z wnioskiem o wypłatę odsetek i jak nie wypłaca pisz do sądu

    > 2) Gdzie moglabym uzyskac informacje o zasadach postepowania ZUSu w takiej
    > sytuacji bo na ich stronie nie mogę tego znalezc?

    nie ma takich "szczegółowych" instrukcji
    podstawą jest ustawa o emeryturach i rentach
    pytahj na grupie

  • 3. Data: 2004-08-25 16:31:34
    Od: "Joanna Hynek" <l...@p...onet.pl>

    > nie ma takich "szczegółowych" instrukcji
    > podstawą jest ustawa o emeryturach i rentach
    > pytahj na grupie

    Dziekuje za odpowiedz.
    Na ktorej grupie moglabym jeszcze zapytac?
    Pozdrawiam
    Joanna Hynek