  • 1. Data: 2011-12-21 21:09:07
    Temat: Uprawnienia ochroniarzy
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    http://czestochowa.naszemiasto.pl/artykul/1209485,cz
    estochowa-protest-przy-ul-chlopskiej-poszlo-o-polna,
    id,t.html

    Jakie uprawnienia maja ochroniarze w takiej sytuacji? Podejrzewam ze w
    USA wlasciciel moglby ich wystrzelac jak kaczki, po tym jak weszli na
    jego dzialke z zamiarem uzycia przemocy wobec niego. A jak jest w
    naszym chorym kraju?

  • 2. Data: 2011-12-22 02:08:25
    Temat: Re: Uprawnienia ochroniarzy
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >Jakie uprawnienia maja ochroniarze w takiej sytuacji? Podejrzewam ze w

    przeciez napisane jest ze moga udorzniac przejazd, Inaczej kazdy by mógl
    blokowac droge (patrz leper)

    jk

  • 3. Data: 2011-12-22 07:58:25
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 22 Gru, 03:08, "radeCki" <radosław_mały...@buziaki.pl> wrote:

    > przeciez napisane jest ze moga udorzniac przejazd, Inaczej kazdy by mógl
    > blokowac droge (patrz leper)

    Na czyjejs dzialce?

  • 4. Data: 2011-12-22 08:39:37
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >Na czyjejs dzialce?

    nie zmieniaj tematu....

  • 5. Data: 2011-12-22 08:47:32
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 22 Gru, 09:39, "radeCki" <radosław_mały...@buziaki.pl> wrote:

    > nie zmieniaj tematu....

    troll?

    Czy naprawde chcesz mi powiedziec ze jak wybuduje sobie mur na mojej
    dzalce, to jakas firma bedzie mogla wziac koparke i go wyburzyc, a
    ochroniarze beda mogli ja ochraniac i uzywac wobec mnie przemocy?

  • 6. Data: 2011-12-22 09:09:10
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 00:47:32 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Czy naprawde chcesz mi powiedziec ze jak wybuduje sobie mur na mojej
    > dzalce, to jakas firma bedzie mogla wziac koparke i go wyburzyc, a
    > ochroniarze beda mogli ja ochraniac i uzywac wobec mnie przemocy?

    Jeżeli tam była droga, którą ktoś jeździł przez długi czas, to nawet jak
    nie było służebności to mogą Ci uniemożliwić jego budowę. Jak go zdążysz
    postawić w nocy to wtedy już jest inny problem.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2011-12-22 09:09:37
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" napisał w wiadomości grup
    g2000vbb.googlegroups.com...

    On 22 Gru, 09:39, "radeCki" <rados?aw_ma?y...@buziaki.pl> wrote:

    > nie zmieniaj tematu....

    troll?

    No właśnie. Nie trolluj. Za mało konkretów.
    Nic o podstawie prawnej "służebności drogi". Sąd rozstrzygnie kto miał
    rację.
    Jeśli jedyny dojazd/dojście prowadzi przez czyjeś pole to sądzisz, że
    odcinając-nie wpuszczając na pole mieszkańca tej "odciętej" działki można go
    zgodnie z prawem zagłodzić na śmierć? ;)
    Tak więc widzisz, prawdopodobnie twój brak doświadczenia życiowego powoduje
    czarno-białe widzenie.

  • 8. Data: 2011-12-22 09:23:20
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 22 Gru, 10:09, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:

    > No właśnie. Nie trolluj. Za mało konkretów.
    > Nic o podstawie prawnej "służebności drogi". Sąd rozstrzygnie kto miał
    > rację.

    A zanim rozstrzygnie to mozna wyslac firme ochroniarska do
    spacyfikowania wlascicieli?

    > Jeśli jedyny dojazd/dojście prowadzi przez czyjeś pole to sądzisz, że
    > odcinając-nie wpuszczając na pole mieszkańca tej "odciętej" działki można go
    > zgodnie z prawem zagłodzić na śmierć? ;)

    "Szef firmy, Bogusław M., używa dojazdu do swojej firmy przez pole
    Ocińskich. Teraz postanowił utwardzić tłuczniem i poszerzyć ścieżkę. -
    Od 10 lat kłócimy się z nim o ten dojazd, to nasza polna dróżka, nie
    ma tu żadnej służebnej drogi - mówi pani Danuta."

    "Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że Bogusław M.zeznał na policji, że
    dopóki płacił za przejazd, z drogą nie było problemu."

    Nie dotyczy mnie cala sprawa w zaden sposob, jestem po prostu ciekawy
    jakie uprawnienia ma firma ochroniarska. I co to znaczy ze chcial
    poszerzyc i utwardzic droge - jakby mial taki kaprys to moglby
    wybudowac trzypasmowa autostrade? Poza tym z komentarzy wynika ze to
    nie jest jedyny dojazd do jego firmy. Jest to poporstu najkrotsza
    droga.

  • 9. Data: 2011-12-22 10:05:31
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >A zanim rozstrzygnie to mozna wyslac firme ochroniarska do
    >spacyfikowania wlascicieli?

    Osłużebności zwyczajowej słyszałeś czy tego jeszcze w szkole nie było?

    Radek - Radca Kancelaryjny

  • 10. Data: 2011-12-22 10:53:16
    Od: Daniel Chlodzinski <d...@g...com>

    On Dec 22, 11:05 am, "radeCki" <radosław_mały...@buziaki.pl> wrote:

    > Osłużebności zwyczajowej słyszałeś czy tego jeszcze w szkole nie było?

    I w ramach tej sluzebnosci to taki korzystajacy moze na mojej drodze i
    dzialce, polozyc tluczen, wylac asfalt czy postawic wiadukt ?

    Daniel