  • 1. Data: 2019-06-13 13:18:24
    Temat: Upal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/tragedia
    -na-wojskowej-akademii-technicznej-trzech-studentów-
    zasłabło-jeden-zmarł/ar-AACOYfG

    WAT
    "Do tragedii doszło 11 czerwca w godzinach porannych. Podczas ćwiczeń
    w ramach zajęć z wf-u, trzech studentów zasłabło.
    Jeden z nich trafił zapadł w śpiączkę, trafił do szpitala. Student
    zmarł wczoraj. "

    Hm ... czyli chyba nie cwiczyli w Rosomakach ... ale z drugiej
    strony - prowadzacy nie zaslabl, reszta nie zaslabla ... a w ogole to
    jak ich potem wyslac do Iraku, czy chocby na cwiczenia do Texasu ...

    J.

  • 2. Data: 2019-06-14 10:23:32
    Temat: Re: Upal
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > prowadzacy nie zaslabl, reszta nie zaslabla ... a w ogole to jak ich potem
    > wyslac do Iraku, czy chocby na cwiczenia do Texasu ...

    Wszędzie zajęcia z wf prowadzone są w stroju sportowym czyli koszulka,
    spodenki gmnastyczne i obuwie sportowe.
    Taki drobny niuans.

  • 3. Data: 2019-06-14 15:03:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Jun 2019 10:23:32 +0200, Danusia napisał(a):

    > Wszędzie zajęcia z wf prowadzone są w stroju sportowym czyli koszulka,
    > spodenki gmnastyczne i obuwie sportowe.
    > Taki drobny niuans.

    Ci akurat biegali w pełnym rynsztunku.
    To zupełnie nie dziwi, bo 30 lat temu zaprawa poranna odbywała się w
    mundurach i jeszcze w czasie biegu trzeba było trzymać krok, a nie żeby se
    każdy biegł po swojemu jak jaka cywilbanda.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-06-14 15:30:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >żeby se
    >każdy biegł po swojemu jak jaka cywilbanda.

    To ponoc egzamin byl, wiec sie starali ...

    J.

  • 5. Data: 2019-06-14 15:41:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 15:30, J.F. pisze:

    > To ponoc egzamin byl, wiec sie starali ...

    dobrze, że to nie był egzamin na poligonie chemicznym w masce gazowej:)
    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-06-14 17:36:50
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 16:03, Olin pisze:

> [...]
    > mundurach i jeszcze w czasie biegu trzeba było trzymać krok, a nie żeby se
    > każdy biegł po swojemu jak jaka cywilbanda.

    E tam, gówno wiesz, jak było 30 lat temu.

    Byłem wtedy w wojsku i zaprawa odbywała się w stroju dostosowanym do
    temperatury i pogody, Jak były mrozy to zaprawa była w dresach i tylko
    wtedy.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 7. Data: 2019-06-14 18:27:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-14 o 17:36, Wiesiaczek pisze:

    > E tam, gówno wiesz, jak było 30 lat temu.
    >
    > Byłem wtedy w wojsku i zaprawa odbywała się w stroju dostosowanym do
    > temperatury i pogody, Jak były mrozy to zaprawa była w dresach i tylko
    > wtedy.

    Może był w Orzyszu? :-)

    Robert

  • 8. Data: 2019-06-14 18:36:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Może był w Orzyszu?

    amerykanie nie narzekają na Orzysz, Wania Wania świat idzie do przodu:)

    --
    I love love

  • 9. Data: 2019-06-17 14:43:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Jun 2019 17:36:50 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > E tam, gówno wiesz, jak było 30 lat temu.
    > Byłem wtedy w wojsku

    Właśnie wtedy byłem wtedy w SPR, czyli - w porównaniu z zetką - na wczasach
    zakładowych. O późniejszej "praktyce w jednostce" nawet nie wspominam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/