  • 1. Data: 2004-04-15 07:14:41
    Temat: Upadlosc wg nowych przepisow.
    Od: sebol <l...@s...pl>

    W roku 2003 przeksztalcilem s.c. w sp.j. zgodnie z ksh. Niedawno Sad
    oglosil upadlosc tej wlasnie sp.j. ktorej bylem (jestem)
    wspolwlascicielem. Klopot polega na tym, ze wczesniej wierzyciele
    uzyskali klauzule wykonalnosci na nakazach zaplaty na s.c. i teraz
    komornik pomimo upalosci przeprowadza egzukucje z mojej prywatnej
    nieruchomosci. Dodam ze na tej nieruchomosci glowny wierzyciel ustanowil
    wczesniej hipoteke przymusowa w kwocie przewyzszajacej jej wartosc
    rynkowa. Niestety sprytny komornik dolaczyl do egzekucji wszystkich
    moich wierzycieli ktorzy maja wyrok na s.c. i z moich skromych wyliczen
    wynika ze z licytacji nieruchomosci zostana pokryte TYLKO koszty
    egzekucyjne. Czy w tej sytuacji moge cos wskórać? Szczerze wolałbym juz
    zaspokoić glownego wierzyciela niz sprytnego komornika.
    Czy w ogole mam podstawe aby wszczac postepowanie przeciwegzekucyjne do
    wyrokow na s.c. z powodu jej przeksztlacenia i upadlosci?

    --
    l...@s...pl