  • 51. Data: 2009-06-02 12:51:52
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 12:11:20 +0200, Icek napisał(a):

    > no i rower ma w calosci po dwukrotnym potraceniu przez samochod ????
    > Widzialem rozne potracenia i nie widzialem potracenia przez samochod takiego
    > zeby nie bylo sladow

    malo widziales. jezeli uderzyl go w kierownice, albo nawet w noge, to jakie
    slady mialy by byc? obtarty pedal i tyle

    > przedstawiam alternatywna historie.

    przedstawiiasz bajke, wymyslajac nowe warunki

    > Postaw sie po drugiej stronie barykady
    > przez chwile

    no. widze rowerzyste. i wiesz co? wcale nie czuje potrzeby go rozjechac

    > Bo jak rowerzysta jedzie przy lewej krawedzi to sie na niego trabi bo jego
    > miejsce jest przy prawej

    zwlaszcza jak np skreca w lewo. pozatym znowu odnosisz sie do swojej bajki.
    rower jechal przepisowo, to kierowca zepchnal go na lewo

    --
    marcin

  • 52. Data: 2009-06-02 12:52:40
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 12:57:48 +0200, Tristan napisał(a):

    > Ty zachowałeś się jak Rasowy Rowerzysta,

    bo jechal na rowerze? co wg ciebie zrobil nie tak, poza 'przeszkadzaniem
    swoja osoba i istnieniem' kierowcom?
    --
    marcin

  • 53. Data: 2009-06-02 12:53:46
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 11:47:30 +0200, Tristan napisał(a):

    > jak najbardziej na prawo i ? w razie potrzeby ? zatrzymać się w celu
    > ułatwienia wyprzedzania.

    kaprys kierowcy nie jest dla mnie potrzeba. Potrzeba jest np przejazd
    karetki
    --
    marcin

  • 54. Data: 2009-06-02 12:55:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 12:50:44 +0200, Tristan napisał(a):

    > Dlatego przepis nakazuje również zatrzymanie się.

    i jakby sie zatrzymal to by automagicznie zajal mniej miejsca i kierowcy
    latwiej byloby wyprzedzic? :) pocieszne

    > Jeżeli był tam chodnik i
    > widziałeś, że blokujesz kierowcy przejazd, miałeś się zatrzymać i wejść na
    > chodnik.

    a wiesz, ze rowerzyscie nie wolno jezdzic rowerem po chodniku? absurdalnie
    interpretujesz absurdalne przepisy
    --
    marcin

  • 55. Data: 2009-06-02 12:59:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 12:41:53 +0200, Icek napisał(a):

    > ej logiczne jest, ze jak rowerzysta jedzie blisko prawego kraweznika to
    > samochod pomiedzy kraweznik a rowerzyste sie nie zmiesci ???

    czasami tak

    > Wiec wniosek jest tylko jeden: rowerzysta jechal po lewej stronie jezdni
    > czyli niezgodnie z przepisami

    po lewej nie zawsze jest niezgodnie z przepisami. 'mozliwie blisko' wypada
    czasem wlasnie przy lewej

    --
    marcin

  • 56. Data: 2009-06-02 13:05:30
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid>

    On 2009-06-02, Icek wrote:
> [...]
    ty/drogi/grzegorzecka.jpg

    > niech zgadne. 5m ?

    Skoro musisz zgadywać, to może nie pieprz już głupot w tym wątku?

  • 57. Data: 2009-06-02 13:05:31
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > juz to kilka razy na tej grupie pisalem, nikogo nie obchodzi alternatywna
    > wersja, sa fakty ktore przedstawia pytajacy i do tych faktow sie odnosi,
    jak
    > chcesz tworzyc alternatywne wresje, to odwiedz moze alt.pl.fantastyka

    ale czasami alternatywne spojrzenie na te same fakty daje mozliwosc
    wyciagniecia innych wnioskow

    Icek

  • 58. Data: 2009-06-02 13:06:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    y/drogi/grzegorzecka.jpg

    > A wiesz, ile jezdnia musi mieć szerokości, żeby rowerzysta mógł zostać
    > bezpiecznie wyprzedzony?

    niech zgadne. 5m ?

    Icek

  • 59. Data: 2009-06-02 13:08:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://www.strona.krakow.pl/archiwum/grafika_tematy/
    drogi/grzegorzecka.jpg

    > Co za debil.

    ale slowa samokrytyki zawsze sa tu mile widziane. Ale w temacie masz cos do
    dodania ?

    Icek

  • 60. Data: 2009-06-02 13:09:31
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    ty/drogi/grzegorzecka.jp

    > Skoro musisz zgadywać, to może nie pieprz już głupot w tym wątku?

    no to poucz mnie, zacytuj atrykul PoRD ktory mowi o tym, ile przy predkosci
    bliskiej 0km/h trzeba zachowac odleglosci od rowerzysty aby bezpiecznie go
    wyprzedzic ??

    Icek