  • 1. Data: 2009-06-02 03:02:28
    Temat: Readers Digest
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Domyślam się że nie jestem pierwszą osobą, którą dręczy ta firma.
    Ale od początku. Nękają mnie pismami o zapłate siakiejś tam książki.
    Najpierw było to 30 zł, teraz urosło do 80 zł. Książkę odebrał sąsiad. I to
    jest właśnie problem. Formalnie jestem czysty, ale jak czytam jakie wyroki
    potrafią wydawać nasze sądy to aż się boję. Da się tak zrobić żeby RD
    odstosunkował się ode mnie, raz na zawsze?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 2. Data: 2009-06-02 08:23:18
    Temat: Re: Readers Digest
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Cze, 05:02, "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> wrote:
> [...]
    > odstosunkował się ode mnie, raz na zawsze?
    >
    > --
    > ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

    Przeszukaj grupe pod katem "niezamawaine ksiazki" "niezamowiony
    towar".

  • 3. Data: 2009-06-02 13:22:23
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    ALEX Przekliniak pisze:
> [...]
    > wyroki potrafią wydawać nasze sądy to aż się boję. Da się tak zrobić
    > żeby RD odstosunkował się ode mnie, raz na zawsze?

    Jeśli nie składałeś zamówienia to ich problemem. Na pewno mają umowę z
    przewoźnikiem, który w regulaminie ma zapisane, że wręczenie przesyłki
    sąsiadowi traktowane jest tak samo jakby przesyłka była doręczona
    osobiście adresatowi (czyli Tobie). W każdym razie postępują tak na
    swoje ryzyko.

  • 4. Data: 2009-06-02 21:32:58
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    wombi ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > sąsiadowi traktowane jest tak samo jakby przesyłka była doręczona
    > osobiście adresatowi (czyli Tobie). W każdym razie postępują tak na

    Nic nie zamawiałem, nic nie odbierałem i wogóle jestem czysty.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 5. Data: 2009-06-05 05:59:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 05:02:28 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

> [...]
    > potrafią wydawać nasze sądy to aż się boję. Da się tak zrobić żeby RD
    > odstosunkował się ode mnie, raz na zawsze?

    a masz tę książkę ?
    jeśli tak, to napisz im, że możesz im ją oddać, ale ponieważ nie zamawiałeś
    jej, nie masz zamiaru ponosić kosztów i zaangażowania, więc niech ktoś od
    nich przyjdzie z upoważnieniem z podpisem notarialnie poświadczonym i
    chętnie im tę książkę oddasz.
    Pomysł ten padł na tej grupie dyskusyjnej kilka lat temu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php