  • 191. Data: 2009-09-16 12:40:06
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 15.09.2009 15:42 użytkownik Icek napisał :

    > ;)
    >
    > Wiesz, jak jest takie oczywiste to skladasz zazalenie. W takich kestiach jak
    > udowadnianie zamiaru to trudna sprawa.

    Złożyłem zażalenie, ale umorzenie zostało podtrzymane, zresztą słusznie.
    Zażalenie nie jest odpowiednią drogą do tego co chcę osiągnąć. Umorzone
    zostało dochodzenie w sprawie wypadku, a przecież nawet ja sam twierdzę,
    że to nie był wypadek. Chciałbym żeby przekwalifikowano to na napaść czy
    coś podobnego, niestety nie wiem co teraz mogę zrobić.
    Najprawdopodobniej będę musiał odpuścić i facetowi się upiecze i odpowie
    tylko za wykroczenie - nieprawidłową jazdę, spowodowanie wypadku i
    ucieczkę z jego miejsca.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846