  • 1. Data: 2009-06-02 09:48:01
    Temat: Straz miejska
    Od: "Est" <e...@w...pl>

    Witam,
    Ostatnio jechalem pozyczonym samochodem, zaparkowalem w niedozwolonym
    miejscu i dostalem mandat od strazy. Nie mialem wtedy czasu na jakies
    chodzienie po straznikach to go olałem. Do kumpla od ktorego pozyczylem
    auto przyszlo zawiadomienie o wskazaniu kierujacego, gdzie odeslal im
    informacje z moimi danymi. Teraz przyszla jakas przesylka na poczte do mnie
    bodajze ze Strazy. Co się stanie jak nie odbiorę tej przesyłki, i nie będe
    chcial nawiazac zadnego kontaktu ze straza ?
    pzdr.

  • 2. Data: 2009-06-02 10:11:06
    Temat: Re: Straz miejska
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Est" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co się stanie jak nie odbiorę tej przesyłki, i nie będe chcial nawiazac
    > zadnego kontaktu ze straza ?

    skieruja sprawe do sadu grodzkiego, bekniesz wtedy mandat, koszty sprawy, a
    punkty i tak dostaniesz, a jak nadal bedziesz cwaniakowal i nie odbieral
    korespondencji, to wejdzie ci na pensje komornik albo zastuka do drzwi i do
    powyzszych jeszcze bedziesz mogl sobie dolozyc koszty postepowania
    komorniczego

  • 3. Data: 2009-06-02 11:00:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 czerwiec 2009 11:48
    (autor Est
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h02t2h$ba4$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > mnie bodajze ze Strazy. Co się stanie jak nie odbiorę tej przesyłki, i nie
    > będe chcial nawiazac zadnego kontaktu ze straza ?

    ZTCW: Sprawa zostanie skierowana do sądu grodzkiego, który przydzieli ci
    stosowny mandat oraz koszty rozprawy sądowej. Jak się będziesz dalej
    uchylał, to przyjedzie komornik i doliczy koszty komornika.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-06-02 11:47:15
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h02t2h$ba4$1@nemesis.news.neostrada.pl>, e...@w...pl says...>
> [...]
    > bodajze ze Strazy. Co si? stanie jak nie odbior? tej przesy?ki, i nie b?de
    > chcial nawiazac zadnego kontaktu ze straza ?

    Nie odbieranie korespondencji to dzialalo moze w 1993 roku, teraz mozna
    sobie tym co najwyzej bardziej zaszkodzic.

  • 5. Data: 2009-06-02 17:50:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > nie odbieral korespondencji, to wejdzie ci na pensje komornik albo
    > zastuka do drzwi i do powyzszych jeszcze bedziesz mogl sobie dolozyc

    Sąd mandatów nie nakłada, tylko grzywnę.

  • 6. Data: 2009-06-02 17:52:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Est" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    Straż Miejska ze dwa razy wyśle wezwanie, a następnie skieruje wniosek do
    sądu o ukaranie. Jak nie przyjmiesz wezwania z sądu - który raczej zaocznie
    w tej sytuacji Cię nie ukarze - to sąd będzie Cię poszukiwał. W kosekwencji
    podczas kolejnego spotkania przypadkowego z patrolem moze sie okazać, że
    maja Cieodwieść do najbliższego aresztu a póxniej dostarczyć na salę
    rozpraw.

  • 7. Data: 2009-06-02 18:16:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 czerwiec 2009 19:52
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h03pdj$j2r$2@inews.gazeta.pl>):

    > Jak nie przyjmiesz wezwania z sądu - który raczej zaocznie
    > w tej sytuacji Cię nie ukarze

    W tak prostej sprawie o parkowanie nie ma zaocznych?

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-06-02 18:39:49
    Od: Paweł <p...@g...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > kosekwencji podczas kolejnego spotkania przypadkowego z patrolem moze
    > sie okazać, że maja Cieodwieść do najbliższego aresztu a póxniej

    Przesada z tym aresztem.

    Znając wyrywność SM proponuje zapłacić będzie z 50 PLN, nie chce
    straszyć ale SM jest zdolna do wysłania wniosku poszukiwawczego do
    Policji. Jeśli taki wniosek będzie dobrze umotywowany to możesz zostać
    zarejestrowany jako osoba poszukiwana do celów prawnych i podczas
    najbliższego legitymowania przez Policje możesz mieć dużo wstydu.

  • 9. Data: 2009-06-02 20:21:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h03pdj$j2r$2@inews.gazeta.pl>):
    > W tak prostej sprawie o parkowanie nie ma zaocznych?

    Są, ale w postepowaniu w jakikolwiek sposób musi być ustalone stanowisko
    obwinionego. W tej sytuacji tego nie będzie i nie sądzę, by sędzia sie na
    coś takiego zdecydował.

  • 10. Data: 2009-06-03 05:25:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 czerwiec 2009 22:21
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0429o$714$2@inews.gazeta.pl>):

    > Są, ale w postepowaniu w jakikolwiek sposób musi być ustalone stanowisko
    > obwinionego. W tej sytuacji tego nie będzie i nie sądzę, by sędzia sie na
    > coś takiego zdecydował.

    No to jakie sprawy są robione zaocznie?
    --
    Tristan