  • 91. Data: 2009-06-02 15:16:26
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: MadMan <d...@g...com>

    On 2 Cze, 15:49, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Wiesz, że po zatrzymaniu się rowerzysta staje się pieszym i nie dość, że
    > może, to wręcz musi wejść na chodnik?

    Czy analogicznie kierowca samochodu po zatrzymaniu się podlega
    przepisom o parkowaniu?

  • 92. Data: 2009-06-02 15:19:50
    Od: MadMan <d...@g...com>

    On 2 Cze, 15:54, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A osiągał 50km/h? Było lato, ciepło. Jadąc prędkością roweru na 100% tamował
    > ruch.

    No to lepiej już nie wyjeżdżaj na drogę samochodem, przyczyniasz się
    do powstawania zatorów na drogach, zatem tamujesz ruch.

  • 93. Data: 2009-06-02 15:32:26
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:49:13 +0200, Tristan napisał(a):

    > Wiesz, że po zatrzymaniu się rowerzysta staje się pieszym i nie dość, że
    > może, to wręcz musi wejść na chodnik?

    czyli, ze na kaprys kierowcy rowerzysta musi sie zmienic w piszego :) no
    ladne masz fantazje.
    --
    marcin

  • 94. Data: 2009-06-02 15:41:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:54:18 +0200, Tristan napisał(a):

    > A osiągał 50km/h?

    a to teraz mamy w polsce obowiazek jazdy conajmniej 50km/h? :) zdaje sie,
    ze cos przespalem

    --
    marcin

  • 95. Data: 2009-06-02 15:41:55
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:50:00 +0200, Tristan napisał(a):

    > W dalszej fazie, gdy bandytę za kierownicą już poniosło. Ja omawiam fazę
    > pierwotną, gdy Pan Rowerzysta przyblokował Dresiarza i się zaczęęęęęęło.

    a co jakby jechal skuterem 30km/h? albo maluchem?
    --
    marcin

  • 96. Data: 2009-06-02 15:43:23
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid>

    On 2009-06-02, zly wrote:

    > a co jakby jechal skuterem 30km/h? albo maluchem?

    Albo dźwigiem? Te najcięższe mają ograniczenie do 30km/h właśnie. ;)

  • 97. Data: 2009-06-02 16:12:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Albo dźwigiem? Te najcięższe mają ograniczenie do 30km/h właśnie. ;)

    to by jechal po chodniku bo po jezdni by sie nie zmiescil ;P

    Chetnie uslyszalbym gdzie mialo miejsce to zdarzenie

    Icek

  • 98. Data: 2009-06-02 17:12:30
    Od: z...@g...com

    Zalozmy alternatywna wersje historii ze icek kierwowal tym samochodem
    a teraz pierdzieli na preclu

  • 99. Data: 2009-06-02 17:23:23
    Od: mocniak <m...@t...tlen.pl>

    Użytkownik z...@g...com napisał:
    > Zalozmy alternatywna wersje historii ze icek kierwowal tym samochodem
    > a teraz pierdzieli na preclu

    To nie precl ;-)

    A akcja działa się na ulicy z _jednym_ pasem dla samochodów oddzielonym
    od torowiska separatorami.

    --
    Mocniak

  • 100. Data: 2009-06-02 17:48:50
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <m...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:tmaff6-it6.ln1@menek.one.pl...

    > Bajki opowiadasz nieziemskie. W sumie to mam taką osobistą prośbę - nie
    > udzielaj się proszę w tym wątku, bo nie wnosisz nic konstruktywnego,

    Sądzę, że on wnosi jako jedyny coś sensownego do tego wątku. Standardowy pas
    ruchu ma od 3-4m (najczęściej 3,6m). Odpowiedz spokojnie na pytanie-dlaczego
    kierowca auta nie mógł cię wyprzedzić i pojechać w siną dal z szybkością
    większą niż rowerzysta?

    Pzdr
    Leszek