  • 1. Data: 2005-06-07 09:59:07
    Temat: zrzeczenie sie majatkowych praw autorskich
    Od: Mario <m...@o...pl.w.eu>

    Mialem pracownika, ktory w oparciu o umowe zlecenia wykonywal dla mnie
    oprogramowanie. Niestety stracilem chwilowo plynnosc finansowa i nie
    mialem z czego oplacic ostatniego zlecenia tego pracownika (zlecenia
    przedluzane byly co miesiac). W tym momencie pracownik chce zerwac ze
    mna wspolprace i zaproponowal przejecie praw majatkowych do stworzonego
    oprogramowania. Przedstawil mi papier w stylu "Zrzekam sie autorskich
    praw majatkowych do oprogramowania X na rzez Y (pracownik)". Czy takie
    cos ma w ogole moc prawna?

    --
    Mario

  • 2. Data: 2005-06-07 12:59:26
    Temat: Re: zrzeczenie sie majatkowych praw autorskich
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Mario <m...@o...pl.w.eu> writes:

    [snap]

    > Przedstawil mi papier w stylu "Zrzekam sie autorskich praw
    > majatkowych do oprogramowania X na rzez Y (pracownik)". Czy takie
    > cos ma w ogole moc prawna?

    Jeśli chcesz, możesz iść do notariusza.