    From: "Mietek" <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa - zlecenie
    Date: Fri, 5 Sep 2003 00:14:36 -0700

    Witam
    Mam pytanie odnosnie naliczania czasu pracy w przypadku trwania umowy
    zlecenia
    Otoz dziewczyna pracuje w kancelarii gdzie czas pracy naliczany jest moim
    zdaniem nieco dziwacznie
    Po wejsciu na teren pracy loguje sie w trzech miejscach, uruchamia komputer,
    system, program.. to wszytko zajmuje czas. Pracodawca liczy czas pracy od
    momentu włączenia telefonu mimo ze dziewczyna wykonala juz 'milion" innych
    poczłaniajacych czas czynnosci. Powoduje to ze aby pracowac od 7.00 trzeba
    byc w pracy o 6.40.
    Czy rzeczywiscie tak reguluja to przepisy?
    I jeszcze sprawa przerw, jaka przerwa przysługuje osobie pracujacej na
    zmianie 10 godzin. Chodzi mi o czas trwania przerwy.
    dziekuje za informacje i pozdrawiam.
    Mietek