  • 1. Data: 2004-07-13 20:56:06
    Temat: Umowa wspolpracy-niescislosci
    Od: "greg_sun" <greg_sun@+++poczta.onet.pl+++>

    Witam
    Jestem producentem rolnym i firma dostarczajaca srodki do produkcji rolnej
    zaproponowala mi podpisanie umowy o wspolpracy. W umowie jest jeden z
    paragrafow mowiacy ze: "Producent (czyli ja) zobowiazuje sie do zakupu
    srodkow do produkcji rolnej w wysokosci minimum 70% zapotrzebowania
    wynikajacego ze specyfiki produkcji" (nie wiem dokladnie jak to brzmialo),
    do tej umowy sporzadzony bylby zalacznik wyszczegolniajacy obszar
    gospodarstwa, powierzchnie zasiewow i planowane wydatki na nawozy, srodki
    ochrony roslin. Teraz pytanie czy w momencie gdybym nie wywiazal sie z
    postanowien umowy firma moglaby dochodzic ode mnie roszczen, dodam jeszcze
    ze w postanowienach koncowych jest napisane ze "ani firma ani producent nie
    moga domagac sie rekompensaty za utracone zyski lub poczynione inwestycje w
    gospodarstwo lub firme w zwiazku z rozwiazaniem umowy". Nie znam dokladnie
    tresci umowy bo nie chcieli mi dac do domu ale sens jest zachowany.
    Licze na pomoc grupowiczow

    pozdrawiam
    greg_sun

  • 2. Data: 2004-07-13 21:46:34
    Temat: Re: Umowa wspolpracy-niescislosci
    Od: abba <a...@o...pl>

    Czlowieku jak ktos Ci nie chce dac umowy do domu, abys mogl ja przeczytac,
    skonsultowac z prawnikiem to juz to Ci walkiem nie smierdzi?

    Firma pewnie mega uczciwa....

    abba

  • 3. Data: 2004-07-14 07:59:17
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2004 22:56:06 +0200, greg_sun naskrobał(a):

> [...]
    > gospodarstwo lub firme w zwiazku z rozwiazaniem umowy". Nie znam dokladnie
    > tresci umowy bo nie chcieli mi dac do domu ale sens jest zachowany.

    jak ci nie chwili dać umowy do wglądu? ROFL. Powiedz że chcesz umowę dać
    prawnikowi. Jak nie chcą dać umowy to 100% przekręt na kółkach.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org