    From: "greg_sun" <greg_sun@+++poczta.onet.pl+++>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa wspolpracy-niescislosci
    Date: Tue, 13 Jul 2004 22:56:06 +0200

    Witam
    Jestem producentem rolnym i firma dostarczajaca srodki do produkcji rolnej
    zaproponowala mi podpisanie umowy o wspolpracy. W umowie jest jeden z
    paragrafow mowiacy ze: "Producent (czyli ja) zobowiazuje sie do zakupu
    srodkow do produkcji rolnej w wysokosci minimum 70% zapotrzebowania
    wynikajacego ze specyfiki produkcji" (nie wiem dokladnie jak to brzmialo),
    do tej umowy sporzadzony bylby zalacznik wyszczegolniajacy obszar
    gospodarstwa, powierzchnie zasiewow i planowane wydatki na nawozy, srodki
    ochrony roslin. Teraz pytanie czy w momencie gdybym nie wywiazal sie z
    postanowien umowy firma moglaby dochodzic ode mnie roszczen, dodam jeszcze
    ze w postanowienach koncowych jest napisane ze "ani firma ani producent nie
    moga domagac sie rekompensaty za utracone zyski lub poczynione inwestycje w
    gospodarstwo lub firme w zwiazku z rozwiazaniem umowy". Nie znam dokladnie
    tresci umowy bo nie chcieli mi dac do domu ale sens jest zachowany.
    Licze na pomoc grupowiczow

    pozdrawiam
    greg_sun