  • 1. Data: 2004-07-13 19:17:38
    Temat: Pozew
    Od: El-Viz <e...@k...to_wykasuj.chip.pl>

    Witam
    Mam kolegę który żyrował pewnemu człowiekowi pożyczkę. Niestety zmuszony
    był (ów żyrant) spłacić jej część, a teraz nie może wyegzekwować zwroty
    wpłaconych pieniędzy od pożyczkobiorcy.
    Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi wskazać (lub przesłać na priv) gdzie w
    internecie znajdę wzór pozwu przeciwko nieuczciwemu pożyczkobiorcy?
    Przepraszam za niefachowe i łopatologiczne ;) przedstawienie sprawy.
    --
    Pozdrawiam Sławek

  • 2. Data: 2004-07-13 21:21:40
    Temat: Re: Pozew
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...id.pl_a.to.usun>

    Kiedyś tam (Tue, 13 Jul 2004 o 21:17 GMT) El-Viz oznajmił/a
    (chyba świadomie):

    > Mam kolegę który żyrował pewnemu człowiekowi pożyczkę. Niestety zmuszony
    > był (ów żyrant) spłacić jej część, a teraz nie może wyegzekwować zwroty
    > wpłaconych pieniędzy od pożyczkobiorcy.

    wpisz w google "wzór pozwu", ściągnij którykolwiek
    i przerób odpowiednio.

    Pozdrawiam
    Marcin