  • 1. Data: 2004-07-13 19:23:04
    Temat: zwrot kasy za zakupiony towar
    Od: Dexter-Labolatory <d...@w...pl>

    znalazlem na jakiejsc stronie sklep sprzedajacy towar X

    zadzwonilem, zamowilem, przyjechalo, odebralem, rozpakowalem i.....
    towar jest wykonany jak "bubel" niby dziala ale nie w stu procentach,
    generalnie nie podoba mi sie....i za 1.300zl spodziewalem sie czegos
    lepszego.

    czy moge prosic o zwrot kasy w zamian za oddanie towaru bez podania
    przyczyny ? jesli tak to na jakis artykul sie powolac ?

    towar zakupiony przez firme na firme (faktura)

  • 2. Data: 2004-07-13 19:49:02
    Temat: Re: zwrot kasy za zakupiony towar
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Dexter-Labolatory wrote:

    > czy moge prosic o zwrot kasy w zamian za oddanie towaru bez podania
    > przyczyny ? jesli tak to na jakis artykul sie powolac ?
    >
    > towar zakupiony przez firme na firme (faktura)

    Nie jesteś konsumentem, więc nie możesz.
    Możesz jedynie reklamować, o ile rękojmia nie została wyłączona w umowie.

    KG