  • 11. Data: 2013-10-30 08:06:54
    Temat: Re: Umowa ustna - konsekwencje
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-29 22:49, Użytkownik qwerty napisał:

    > Tylko co robić jeśli nie ma auta w okolicy?

    Zamiast szukać jeden model jednej marki w dodatku ograniczony
    rocznikami wybrać kilkanaście modeli kilku marek. Większa
    szansa na znalezienie egzemplarza w dobrym stanie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-10-30 09:53:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zamiast szukać jeden model jednej marki w dodatku ograniczony
    > rocznikami wybrać kilkanaście modeli kilku marek. Większa
    > szansa na znalezienie egzemplarza w dobrym stanie.

    A jak chce sie konkretny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 13. Data: 2013-10-30 10:56:57
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > No własnie.
    > Wiec akademicką dskusję czas zacząć: jak sie zabezpieczyc?
    > Jak utrudnic zycie takim dziwkom co sie za pare złotych prostytuuja?
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń
    > także "_")
    > "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    > wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

    Może to trochę prymitywne ale chyba jedynym skutecznym wyjściem jest eskorta
    kolegów o wyglądzie karków/dresów i prośba o zwrot kosztów.... a jeśli
    prośba nie odniesie skutku to niestety przykładowy wpierdol....

  • 14. Data: 2013-10-30 11:11:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > eskorta kolegów o wyglądzie karków/dresów i prośba o zwrot kosztów....
    > a jeśli prośba nie odniesie skutku to niestety przykładowy

    Gdybym pytał o takie roziwazanie to wszedłbym na inną grupę a nie na
    prawo...
    poza tym jadąc w oddalone o 200km od domu miejsce trzeba liczyc sie z tym,
    ze ich zawsze moze być wiecej :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 15. Data: 2013-10-30 14:29:17
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Przed wyjazdem dzwonie, wypytuje, prosze o prawde bo i tak jade z
    > mechanikiem, wiec wszelkie usterki "sie znajda"

    Zastosuj: http://www.youtube.com/watch?v=BXCJmN-Koeo

    Czasami też na forach sympatyków marki możesz zapytać, czy jest ktoś
    z okolicy, czy zna ten samochód lub czy nie przejechałby się obejrzeć
    i ocenić. Nie wiem jak z samochodami, na forach motocyklowych tak się
    robi.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2013-10-30 14:30:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Jechałem ponad 120km bo auto wg zapenień sprzedawcy igła itp. Na miejscu
    > patrzymy a silnik mokry, pełno szpachlu pod farbą itp.

    Zawsze można zapytać, czy jeśli stan odbiegnie od opisywanego, to
    gość zwróci koszty paliwa. Jak nie zwróci to wiadomo, jak zwróci,
    to w sumie nie wiadomo, bo skoro jego słowo nic nie warte...

    Dobre :)

  • 17. Data: 2013-10-30 15:19:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Czy mozna próbowac wyciągnąc od naciągaczy zwrot kosztów w sytuacji
    >kiedy w
    >ogłoszeniu jest A, telefonicznie sprzedawca potwierdza wszystko z
    >ogłoszenia po czym po dojezdzie okazuje sie, ze klima jest ale nie
    >działa,
    >silnik ok, ale leci olej itp itd.
    >Innymi słowy na ile taka rozmowa o stanie samochodu + umówienie sie
    >na
    >zakup niesie za sobia jakąkolwiek odpowiedzialność po stronie
    >oferenta?

    Zadnej, bo w sumie nie mieliscie zadnej umowy.
    Nie bylo umowy ze ma ci cos zaplacic jesli towar nie bedzie odpowiadal
    ofercie.

    Musialbys powiedziec "to ja kupuje i przyjade odebrac i zaplacic", a
    potem domagac sie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z oferta, lub
    rozwiazac zawarta umowe za porozumieniem stron ... przy czym wczesniej
    bys jeszcze musial dopytac szczegolowo o stan, bo inaczej - klima jest
    ? jest. Dziala ? Nie bylo mowy ze dziala, zreszta dziala, ale slabo,
    auto w koncu swoje lata ma.

    Bo zakladam ze zaden taki sprzedawca nie pojdzie na umowy wstepne
    gwarantujace ci zwrot kosztow.
    Pan przyjedzie, obejrzy, zdecyduje.

    J.

  • 18. Data: 2013-10-30 15:50:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Zamiast szukać jeden model jednej marki w dodatku ograniczony
    > rocznikami wybrać kilkanaście modeli kilku marek. Większa
    > szansa na znalezienie egzemplarza w dobrym stanie.

    Ja szukałem A6 quattro i przez 7 miesięcy widziałem tylko 2 sztuki w promieniu
    200 km.
    Znajdź mi inny miejski samochód z napędem na 4 koła (prawdziwym) i nie SUV.

  • 19. Data: 2013-10-30 18:48:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-30 15:50, Użytkownik qwerty napisał:

    > Ja szukałem A6 quattro i przez 7 miesięcy widziałem tylko 2 sztuki w
    > promieniu 200 km.
    > Znajdź mi inny miejski samochód z napędem na 4 koła (prawdziwym) i nie SUV.

    Każda marka ma w ofercie SUVa i większość ma 4D działające
    tylko do określonej prędkości. Zmień kryteria doboru.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-10-30 18:52:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Każda marka ma w ofercie SUVa i większość ma 4D działające
    > tylko do określonej prędkości. Zmień kryteria doboru.

    Ale warunek != SUV.
    Kupiłem auto 150 km od domu (a jak wcześniej wspomniałem szukałem ponad 7
    miesięcy). Już rozważałem ściągać zza granicy.