  • 1. Data: 2006-06-06 15:53:16
    Temat: Umowa najmu lokalu - zgłaszać do urzędów
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    Witam

    Chciałbym zainstalować telefon w wynajmowanej stancji. W tej chwili
    wszystko na czarno, więc w celu zainstalowania telefonu muszę podpisać
    umowę najmu lokalu. Czy wystarczy zwykła na kartce nigdzie nie
    potwierdzona z zapisem typu: "Wynajmuję pokój w mieszkaniu przy ul.X
    Panu Y na czas nieokreślony z możliwością tygodniowego wypowiedzenia."
    Czy jeśli nie zgłoszę faktu zawarcia takiej umowy do Spółdzielni, urzędu
    miasta i gdziekolwiek to trzeba zgłosić, to co mi i właścicielowi
    mieszkania grozi ze strony ww. urzędów? Czy operator telekomunikacyjny
    będzie miał wątpliwości co do takiej umowy?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2006-06-06 17:44:16
    Temat: Re: Umowa najmu lokalu - zgłaszać do urzędów
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Piotr Czeszkiewicz wrote:
> [...]
    > mieszkania grozi ze strony ww. urzędów? Czy operator telekomunikacyjny
    > będzie miał wątpliwości co do takiej umowy?

    Z twojej strony niczego nigdzie nie musisz zgłaszać, oprócz faktu, że z
    taką umową (a nawet bez) powinienś się zameldować (tymczasowo choćby).
    Właściciel ma większy problem bo istnieje namacalny dowód, że to
    mieszkanie komuś wynajmuje i ma z tego dochody. A US czuwa.

  • 3. Data: 2006-06-12 14:02:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jun 2006, witek wrote:

    > Z twojej strony niczego nigdzie nie musisz zgłaszać, oprócz faktu, że z taką
    > umową (a nawet bez) powinienś się zameldować (tymczasowo choćby).

    Poproszą o zgodę rozporządzającego mieszkaniem lub oświadczenie że
    takiej zgody nie dostarczy, jak rozumiem? ;)

    > Właściciel ma większy problem bo istnieje namacalny dowód, że to mieszkanie
    > komuś wynajmuje

    ...i najwyraźniej dochody będą należały się komu innemu (bo pewnie
    nie ma prawa do podnajmu).

    > i ma z tego dochody. A US czuwa.

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-08-03 20:24:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jun 2006, Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Tue, 6 Jun 2006, witek wrote:
    > Poproszą o zgodę rozporządzającego mieszkaniem lub oświadczenie że
    > takiej zgody nie dostarczy, jak rozumiem? ;)

    Padło słowo WŁAŚCICIEL.
    Czyją ma mieć zgodę?

    > ...i najwyraźniej dochody będą należały się komu innemu (bo pewnie
    > nie ma prawa do podnajmu).

    E tam. Ja rozumiem że dośpiewujesz sobie iż poprzednicy nie
    wiedzą co piszą ;>, ale w pierwotnym poście jest wyraźnie:
    "właścicielowi".

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2006-08-03 22:08:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    >
    > E tam. Ja rozumiem że dośpiewujesz sobie iż poprzednicy nie
    > wiedzą co piszą ;>, ale w pierwotnym poście jest wyraźnie:

    Sam ze sobą dyskutujesz? I to jeszcze z 2miesięcznym opóźnieniem? :)

    p. m.

  • 6. Data: 2006-08-16 21:27:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Aug 2006, mvoicem wrote:

    > Sam ze sobą dyskutujesz?

    Chyba coś się z cytowaniami rozjechało :)

    > I to jeszcze z 2miesięcznym opóźnieniem? :)

    Oj, no "w kratkę" zaglądam... :O

    pozdrowienia, Gotfryd