  • 1. Data: 2006-06-06 13:27:48
    Temat: biznes z obcokrajowcem
    Od: "Karolina J" <k...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie zamierzam rozpoczać biznes z Francuzem
    jaka regulacje prawna przyjac
    czy spolka z o.o. bylaby odpowiednia a moze otworzyc oddzial w Polsce na
    podstawie umowy
    co radzicie
    jak to uregulowac to prawnie
    dodam iz Firma zajmuje sie masowym handlem
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-06 19:49:39
    Temat: Re: biznes z obcokrajowcem
    Od: stern <s...@0...pl>

    Karolina J napisał(a):
    > Witam
    > Mam pytanie zamierzam rozpoczać biznes z Francuzem
    > jaka regulacje prawna przyjac
    > czy spolka z o.o. bylaby odpowiednia

    imho tak, ograniczone ryzyko jest przynajmniej

    > a moze otworzyc oddzial w Polsce na
    > podstawie umowy

    jeśli firma jest na tyle odważna, żeby w razie czego odpowiadać
    majątkiem spółki francuskiej za zobowiązania to czemu nie :)

    pozdr.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911