  • 1. Data: 2006-06-06 13:46:40
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Luko" <l...@g...com>

    no dobrze a co w przypadku kiedy to ja sam jestem autorem tego zdjecia?
    mysle ze tu nie o prawa do foty tu chodzi tylko o to ze za odbitke z
    cyfry 10x15 zapłaci 0,85! zreszta niby skąd labolud miał wiedziec ze
    tamto zdjecie było zrobione przez innego fotografa a nie przez
    Jacka_Placka? jasnowidz? bzdura - jest pazerny i cwany!

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-06-06 17:47:10
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Luko wrote:
> [...]
    > tamto zdjecie było zrobione przez innego fotografa a nie przez
    > Jacka_Placka? jasnowidz? bzdura - jest pazerny i cwany!

    j.w.
    mogłeś mu pokazać oryginał, z którego kadrowałeś.
    Możesz też napisać oświadczenie, że jesteś autorem tego zdjęcia i
    posiadasz prawa autorskie i majątkowe do tego zdjęcia.
    Powinno mu to spokojnie wystarczyć jako podkładka, w razie czego gdyby
    ktoś się go czepiał.

  • 3. Data: 2006-06-06 18:05:31
    Od: "Jacek_Placek" <a...@m...adr.es.pl>

> [...]
    > posiadasz prawa autorskie i majątkowe do tego zdjęcia.
    > Powinno mu to spokojnie wystarczyć jako podkładka, w razie czego gdyby
    Ale powtarzam kolejny raz. Facet w labie kompletnie nic nie wspominał o
    prawach autorskich. Kiedy powiedziałem wprost, że domyślam się dlaczego nie
    chce wykonać tej odbitki, powiedział, abym sobie poszedł do innego zakładu,
    bo on mi tej odbitki nie wykona...
    Jacek_Placek

  • 4. Data: 2006-06-06 18:13:02
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Jacek_Placek wrote:

> [...]
    > nie chce wykonać tej odbitki, powiedział, abym sobie poszedł do innego
    > zakładu, bo on mi tej odbitki nie wykona...

    Bo nie chciał ci powiedzieć wprost i rżnął głupa.
    Nie mam pojęcia dlaczego.

  • 5. Data: 2006-06-07 09:03:46
    Od: "castrol" <j...@b...pl>

    witek napisał(a):

    > mogłeś mu pokazać oryginał, z którego kadrowałeś.

    To ty od dzis, placac w sklepie, udowadniaj ze pieniadze ktorymi
    placisz sa zarobione przez Ciebie i nikomu ich np nie ukradles :D

    > Możesz też napisać oświadczenie, że jesteś autorem tego zdjęcia i
    > posiadasz prawa autorskie i majątkowe do tego zdjęcia.

    A po cholere? Fotograf, jak wykona usluge to nie lamie prawa
    autorskiego, nawet jesli klient nie posiada praw autorskich do fotki.

    Jacek