  • 1. Data: 2003-10-26 12:32:58
    Temat: Umowa najmu a Kodeks Cywilny
    Od: "Kajci" <k...@p...onet.pl>

    Jeżeli umowa najmu określa możliwość wypowiedzenia jej w przypadku zalegania z
    czynszem za jeden pełen okres rozrachunkowy a kodeks cywilny mówi o dwóch
    okresach to który zapis jest ważniejszy.

  • 2. Data: 2003-10-26 12:45:21
    Temat: Re: Umowa najmu a Kodeks Cywilny
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "eF" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kajci" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > powołać
    > >

    > chyba Konstytucja :-)

    Taaak? A moglbys to szerzej uzasadnic? Bardzom ciekawy twojego toku myslenia
    :-)

  • 3. Data: 2003-10-26 12:49:20
    Od: "wiwa" <w...@W...pl>

  • 4. Data: 2003-10-26 13:20:23
    Od: "Kajci" <k...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-10-26 13:40:40
    Od: "eF" <d...@p...com>

    Użytkownik "Kajci" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakieś orzecznictwo w tej sprwie, lub zapis na który można się
    powołać

    chyba Konstytucja :-)

    pzdr

    Filip

  • 6. Data: 2003-10-26 17:24:42
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

> [...]
    > czynszem za jeden pełen okres rozrachunkowy a kodeks cywilny mówi o dwóch
    > okresach to który zapis jest ważniejszy.

    Ten z ustawy o ochronie praw lokatorów mówiący, że można wypowiedzieć umowę
    z miesięcznym terminem wypowiedzenia, jeśli najemca zalega z płatnością
    za _trzy_ pełne okresy rozliczeniowe i wcześniej ostrzeżono go na piśmie
    i wyznaczono dodatkowy miesięczny termin na uregulowanie zaległości.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 7. Data: 2003-10-26 17:32:36
    Od: kam <X...@X...plX>

    Piotr 'Gerard' Machej wrote:

> [...]
    > za _trzy_ pełne okresy rozliczeniowe i wcześniej ostrzeżono go na piśmie
    > i wyznaczono dodatkowy miesięczny termin na uregulowanie zaległości.

    o ile to lokator..

    KG

  • 8. Data: 2003-10-26 18:47:32
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wielce Czcigodny(a) NoMAD l...@o...pl w wiadomości
    > bngj5j$3k7$...@n...onet.pl podzielił(a) się z nami następującą opinią:

    > To wynika bezpośrednio z art. 2, art. 8 oraz art.87 Konstytucji RP.
    > BTW _nie zawsze_ ustawa ma pierwszeństwo - tylko, o ile sama ustawa
    stanowi,
    > iż umowa nie może zmieniać tego warunku.

    Zalezalo mi na tym zeby to autor sie wypowiedzial... ;-)

  • 9. Data: 2003-10-26 19:28:17
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Zanim zadasz kolejne głupie pytanie, kliknij http://jestem-leniem.tk

  • 10. Data: 2003-10-26 20:25:52