  • 1. Data: 2003-10-26 12:20:20
    Temat: Jak najlepiej przepisac mieszkanie babci dla mnie?
    Od: "grzesio" <g...@w...pl>

    Moja babcia jest wlascicielka mieszkania wlasnosciowego spoldzielczego i
    chce mi je oddac ( jestem wnukiem ) Jej 2 corki juz sie zrzekly notarialnie
    swoich czesci. Jak najlepiej przeprowadzic teraz ta operacje aby koszt byly
    jak najmniejsze. Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-10-26 14:39:57
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "grzesio" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    notarialnie
    > swoich czesci. Jak najlepiej przeprowadzic teraz ta operacje aby koszt

    Czy mieszkanie ma zalozona ksiege wieczysta?

    Do notariusza- umowa darowizny + wpis do ksiegi wieczystej (patrz wyzej.
    jesli jw. TAK to wpis ma charakter konstytutywny!)
    Oczywiscie musisz takze udac sie do spoldzielni z umowa notarialna i zostac
    czlonkiem spoldzielni.

    A koszty - dowiedz sie u notariusza.

  • 3. Data: 2003-10-26 15:01:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Córki nie muszą się w zasadzie niczego zrzekać. Dokąd babcia żyje, to ze
    swoim mieszkaniem może zrobić, co jej się żywnie podoba. Idziecie do
    notariusza i już.

  • 4. Data: 2003-10-27 17:26:04
    Od: "grzesio" <g...@w...pl>

    dziekuje za podpowiedzi