  • 11. Data: 2021-02-02 16:21:59
    Temat: Re: Umowa na dostarczanie mediów
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-02-2021 o 14:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale pewnie sie nie da.
    > Bo my juz mamy jedna umowe na ten lokal, bo stare moze wypowiedziec
    > tylko zona itp ...

    Mieszkanie jest na kogo? Bo to jest najważniejsze.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 12. Data: 2021-02-02 17:26:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    pl...

    > Mieszkanie jest na kogo? Bo to jest najważniejsze.

    Przeczytaj od początku.

    Ale ważne to jest tak średnio - dziki lokator też ma prawo do prądu/gazu.

    MJ

  • 13. Data: 2021-02-02 21:25:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.02.2021 o 17:26, Michal Jankowski pisze:

    > Ale ważne to jest tak średnio - dziki lokator też ma prawo do
    > prądu/gazu.

    Na zawarcie umowy jest potrzebna zgoda właściciela lokalu. Jest to o
    tyle bez sensu, że czasem z różnych przyczyn go nie ma, albo nie można
    ustalić. Jest masa (teraz coraz mniej, ale są) kamienic, których
    właściciele zaginęli podczas II WS. Ciekawe, ze tam gaz dostarczają.
    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-02-02 23:26:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Na zawarcie umowy jest potrzebna zgoda właściciela lokalu.

    Nie jest.

    MJ

  • 15. Data: 2021-02-03 03:55:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-02 o 23:26, Michal Jankowski pisze:

    > Nie jest.

    Wystarczy zadzwonić do jakiegoś BOK-u i otrzymać rzetelnee informacje.

    Prąd- niech sobie poszuka telefonu.

    --
    animka

  • 16. Data: 2021-02-03 03:56:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie jest.

    Wystarczy zadzwonić do jakiegoś BOK-u i otrzymać rzetelnee informacje.

    Kontakt telefoniczny
    Konsultanci dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00
    Numer telefonu: 22 515 15 15

  • 17. Data: 2021-02-03 11:04:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >ustalić. Jest masa (teraz coraz mniej, ale są) kamienic, których
    >właściciele zaginęli podczas II WS. Ciekawe, ze tam gaz dostarczają.

    Bo na poszczegolne lokale jest "przydzial".

    Swoja droga ... mieszkania "komunalne" mozna bylo wykupic na wlasnosc.
    A w takiej przedwojennej kamienicy, gdzie mieszkania przydzielano jako
    ... "komunalne" chyba, to nie mozna bylo ?

    J.

  • 18. Data: 2021-02-03 11:56:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie można było.

    -----

  • 19. Data: 2021-02-03 12:42:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.02.2021 o 11:04, J.F. pisze:
> [...]
    > A w takiej przedwojennej kamienicy, gdzie mieszkania przydzielano jako
    > ... "komunalne" chyba, to nie mozna bylo ?

    Zależy gdzie.

    W Krakowie znajomi cały czas byli i są właścicielami kamienicy i część
    mieszkań już odzyskali. Ja w Warszawie też odzyskałem mieszkanie
    (spółdzielcze, więc to co innego), w którym przez lata byli lokatorzy z
    kwaterunku.

    W Warszawie po dekrecie Bieruta prywatne kamienice przejęło państwo, i
    jak najbardziej sprzedawało mieszkania lokatorom - do momentu pojawienia
    się pełnomocnika 120-letniego przedwojennego właściciela.

    MJ

  • 20. Data: 2021-02-04 13:02:41
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał:

    > Musi się dać. Dostawca mediów tego typu ma obowiązek zawrzeć umowę z
    > użytkownikiem lokalu, jeśli ten tego chce.

    > Dotychczasowy użytkownik mógł uciec na księżyc i nie może blokować dostawy
    > gazu/prądu nowemu użytkownikowi.

    Powiedz to tym bezmózgim robotom z PGNiG. Bo ja to im pisałem niezliczoną
    ilość razy. Wysłałem im nawet kserokopie Aktu notarialnego i wypisu z Księgi
    wieczystej. Odpowiedź jest jedna i niezmienna - "Podtrzymujemy swoje
    stanowisko". Jedyny na nich sposób to bomba jądrowa, jak w amerykańskich
    filmach remedium na wszystko. Paranoja!

    Pzdr