  • 11. Data: 2009-08-06 09:53:11
    Temat: Re: Umowa dla banku
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "karol" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:h5dudj$903$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie rozumiem zatem sensu checi obejrzenia umowy pomiedzy podmiotami.

    Ale jest tak, jak Ci BK napisal. Ty tez mozesz "zadac" okazania przez bank
    umow, atestow z inspektoratu nadzoru budowlanego, czy czego tam chcesz.
    Wszystko jest kwestia negocjacji.
    Cos sie nie podoba, to albo negocjujesz inny wariant, albo szukasz innego
    banku albo zaciskasz zeby i sie godzisz.

    To nie na tej grupie masz argumentowac nonsensownosc okazywania umowy, ale
    masz to zrobic podczas negocjacji z przedstawicielami banku.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-08-06 09:55:30
    Od: karol <k...@k...pl>

> [...]
    > Cos sie nie podoba, to albo negocjujesz inny wariant, albo szukasz innego
    > banku albo zaciskasz zeby i sie godzisz.

    To wszystko jest wiadome.

    > To nie na tej grupie masz argumentowac nonsensownosc okazywania umowy, ale
    > masz to zrobic podczas negocjacji z przedstawicielami banku.

    Szukam argumentow na to, ze bank chyba jednak troche przesadza z
    dokladnoscia sprawdzenia kredytobiorcy.

  • 13. Data: 2009-08-06 09:56:47
    Od: BK <b...@g...com>

    Jeszcze warto wspomniec, ze w przypadku pracownikow bankow umowa o
    poufnosci umowa o pufnosci [fajna jest bo mozna dac kary umowne] ale
    jest jeszcze prawo bankowe i tajemnica bankowa.

    A jej ujawnienie to juz sanki karne wchodza w gre.

    Proste - wszystko kwestia negocjacji z bankiem i nie znajdziesz
    argumentu natury prawnej w tym wypadku.

  • 14. Data: 2009-08-06 09:58:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "karol" <k...@k...pl> wrote in message

    > To wszystko jest wiadome.

    > Szukam argumentow na to, ze bank chyba jednak troche przesadza z
    > dokladnoscia sprawdzenia kredytobiorcy.

    sorry, ale widze ze mój depozyt jest zagrożony,
    gdzie bierzesz ten kredyt ?

    george

  • 15. Data: 2009-08-06 10:02:11
    Od: karol <k...@k...pl>

    depozyt? o rany
    nie martw sie, na pewno nie w Twoim

  • 16. Data: 2009-08-06 10:02:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "karol" <k...@k...pl> wrote in message

    > Podaj chociaz jeden przyklad gdzie byl brany kredyt na start-up + branza
    > wymagała poufności!

    > Jasne. Nie chodzi o bank, bo ten spija smietanke z "tradycyjnych"
    > instrumentow.
    > Chodzi o ludzi. Nie slyszales nigdy o sytuacjach gdzie podchwycony został
    > pomysl lub dostawca?

    > Negocjiuje, tylko potrzebne sa mi konstruktywne argumenty do rozmowy,
    > ktorych tu szukam.
    > Generalnie poszedlem w kierunku: "pokaze umowe, ale w ten sposob bede
    > bardziej wiarygodny, wiec dajcie mi mniejsze oprocentowanie".

    Karol, postaw sie na ich miejscu...
    Czy TY udzieliłbyś komuś z ulicy kredytu z pozyczonej przez innych tobie
    kasy na podstawie pliku faktur ktore ci koleś przyniósł i paru ciepłych słow
    o jego przyszłej współpracy z firma X ?
    (wolne żarty sobie stroisz chyba)

    george

  • 17. Data: 2009-08-06 10:04:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "karol" <k...@k...pl> wrote in message
    > depozyt? o rany
    > nie martw sie, na pewno nie w Twoim

    Na szczęscie. uff odetchnałem z ulga.
    A ten twój "poufny" pomysł pewne zna juz ze 20 osób,
    skoro umowa powstała i została podpisana.

    george.

  • 18. Data: 2009-08-06 10:08:24
    Od: karol <k...@k...pl>

    George!

    Od 10 lat jestem w tym banku, tylko tym banku.
    Wszyskie przeplywy pieniazne znaja, widza kiedy place ZUS i US itd.
    Sami pracownicy mnie juz znaja... i co? Jakas umowa - po prostu bzdury.
    Generalnie przesadzaja z ta dokladnoscia...

  • 19. Data: 2009-08-06 10:12:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    karol pisze:

    > Szukam argumentow na to, ze bank chyba jednak troche przesadza z
    > dokladnoscia sprawdzenia kredytobiorcy.

    Nigdy za dużo tej dokładności.

    --
    spp

  • 20. Data: 2009-08-06 11:52:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "karol" <k...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > Sami pracownicy mnie juz znaja... i co? Jakas umowa - po prostu bzdury.
    > Generalnie przesadzaja z ta dokladnoscia...

    rozumiem frustracje, ale tego chyba jednak nie przeskoczysz.
    Ma to tez swoje plusy. Potraktuj to jak darmowe konsultacje dotyczące umowy
    z firma X i oólnego biznes planu.
    Jak dadza kredyt bez jąkania tzn że biznes jest ok, umowa jest cacy i mozna
    spokojnie sie rozwijać.
    Jak będą kwękać to znaczy że umowa ma haczyki i biznes tez nie jest taki
    złoty na jaki wygląda...

    george