  • 1. Data: 2004-05-02 13:27:06
    Temat: Umorzenie grzywny..jak ?
    Od: "news.onet.pl" <p...@o...pl>

    Witam ,
    Dostałem pismo od komornika o spłate należnosci sadowych 2035 zł . Czy
    mozna umorzyc grzywne + koszty sadowe jak tak to gdzie pisac wniosek o
    umorzenie do komornika czy sadu i czy sa jakies wzory wniosków o umorzenie
    należnosci sadowych .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-03 12:00:58
    Temat: Re: Umorzenie grzywny..jak ?
    Od: sebol <i...@a...pl>

    news.onet.pl wrote:

> [...]
    > mozna umorzyc grzywne + koszty sadowe jak tak to gdzie pisac wniosek o
    > umorzenie do komornika czy sadu i czy sa jakies wzory wniosków o umorzenie

    nie ma za bardzo takich mozliwosci. Jezeli juz to jedynie pismo do sadu
    z wnioskem o umorzenie kosztow postepowania sadowego (sygn akt) z powodu
    ciezkiej sytuacji materialnej (tu zaswiadczenie z urzedu pracy o
    bezrobociu calej rodziny + np PIT za 2003). Jezeli przejdzie to sad
    przesle specjalne oswiadczenie do wypelnienia o majatku i zadecyduje.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

REKLAMA