1. Data: 2004-05-02 13:27:06
Temat:Umorzenie grzywny..jak ?
Od:"news.onet.pl" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,
Dostałem pismo od komornika o spłate należnosci sadowych 2035 zł . Czy
mozna umorzyc grzywne + koszty sadowe jak tak to gdzie pisac wniosek o
umorzenie do komornika czy sadu i czy sa jakies wzory wniosków o umorzenie
należnosci sadowych .

2. Data: 2004-05-03 12:00:58
Temat:Re: Umorzenie grzywny..jak ?
Od:sebol <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:

> [...]
> mozna umorzyc grzywne + koszty sadowe jak tak to gdzie pisac wniosek o
> umorzenie do komornika czy sadu i czy sa jakies wzory wniosków o umorzenie

nie ma za bardzo takich mozliwosci. Jezeli juz to jedynie pismo do sadu
z wnioskem o umorzenie kosztow postepowania sadowego (sygn akt) z powodu
ciezkiej sytuacji materialnej (tu zaswiadczenie z urzedu pracy o
bezrobociu calej rodziny + np PIT za 2003). Jezeli przejdzie to sad
przesle specjalne oswiadczenie do wypelnienia o majatku i zadecyduje.

--
lobo_(małpa)autograf.pl