  • 1. Data: 2004-05-02 11:31:23
    Temat: Gwarancja na towary z uni.
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Mam pytanie: jesli kupie np. telewizor na terenie uni i on mi sie nie daj
    boze zepsuje to czy bez problemu bede mogl go naprawic w serwisie (gwarancja)
    na terenie polski?

  • 2. Data: 2004-05-02 12:17:33
    Temat: Re: Gwarancja na towary z uni.
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Mam pytanie: jesli kupie np. telewizor na terenie uni i on mi sie nie daj
    > boze zepsuje to czy bez problemu bede mogl go naprawic w serwisie
    (gwarancja)
    > na terenie polski?

    Zalezy co bedzie napisane w gwarancji.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-05-04 10:34:03
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/2/2004 1:31 PM, m...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > boze zepsuje to czy bez problemu bede mogl go naprawic w serwisie (gwarancja)

    Raczej nie - pomijając względy ekonomiczne i prawne istnieją praktyczne:
    - modele na poszczególne rynki potrafią się różnić, więc lokalny
    dydtrybutor musiałby posiadać części zamienne do modeli, które nie są na
    danym rynku sprzedawane - co podnosi koszty - jedynym beneficjentem
    takiego układu byłby kupujący - więc producent stara się takie
    rozwiązanie wyeliminować.

    Pzdr: Catbert