  • 21. Data: 2009-11-11 21:44:09
    Temat: Re: Ukrzyzowany pedofil
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kołdunka pisze:

    > uważam że państwo nie powinno posówaćź się do tak brutalnych metod

    Fakt, krzyżowanie po obcięciu głowy w zasadzie mogliby sobie darować.

  • 22. Data: 2009-11-11 22:06:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > No, jak chcesz go tak karać - to powinieneś być gotów do wymierzania
    > takiej kary.

    Jezeli bandyta wyrzadzilby krzywde mojej rodzinie,
    to moglbym go poszatkowac bez wyrzutow sumienia.

    > Bratny? Ten od strumienia nieświadomości? ;->

    Roman Bratny.

    > Jesteś strasznie prymitywny...

    Argumenty ci sie skonczyly?

    > Powinieneś panować nad taki barbarzyńskimi ciągotka.

    Nie sa barbarzynskie. Sa normalne. To wciskanie kitu
    o biednych bandytach, co mieli problemy w dziecinstwie
    jest wyjatkowa manipulacja ze strony politykow m.in.
    tych protektorow pedofilii w Belgii.

    > inaczej nie jesteś lepszy od tego gwałciciela.

    Naprawde? No to masz problem. Bedziesz musial zyc
    z ta swiadomoscia ;P
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2009-11-11 22:21:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Jezeli bandyta wyrzadzilby krzywde mojej rodzinie,
    > to moglbym go poszatkowac bez wyrzutow sumienia.

    Czyli też jesteś sadystycznym bandytą.

    > Roman Bratny.

    Nie załapałeś skeczu...

    > Argumenty ci sie skonczyly?

    To nie jest argument, tylko stwierdzenie faktu.

    > Nie sa barbarzynskie.

    Są.

    > Sa normalne.

    Dla barbarzyńców.

    > To wciskanie kitu
    > o biednych bandytach, co mieli problemy w dziecinstwie
    > jest wyjatkowa manipulacja ze strony politykow m.in.
    > tych protektorow pedofilii w Belgii.

    A gdzie ja piszę, że są biedni? Ach, prawda - jako barbarzyńca masz też
    problem z czytaniem i pojmowaniem nieco bardziej złożonych kwestii
    logicznych i moralnych ;->

    Mi chodzi o kwestię pokonania zła bez stawania się takim samym złem.
    Jesteś w stanie to pojąć?

    > Naprawde? No to masz problem. Bedziesz musial zyc
    > z ta swiadomoscia ;P

    To nie jest mój problem, tylko twój.

  • 24. Data: 2009-11-11 22:24:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No, jak chcesz go tak karać - to powinieneś być gotów do wymierzania
    > takiej kary.

    A skąd taki absurdalny wniosek?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2009-11-11 22:30:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > A skąd taki absurdalny wniosek?

    Dlaczego twierdzisz, że ten wniosek jest absurdalny?

  • 26. Data: 2009-11-11 22:32:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Dlaczego twierdzisz, że ten wniosek jest absurdalny?

    Bo z faktu, że ktoś aprobuje jakąś karę nie wynika, że ten ktoś jest
    w stanie tą karę wykonać.

    Na przykład mogę podać przykład babci o gołębim sercu, która by muchy
    nie skrzywdziła, a jednak popierającą istnienie kary pozbawienia wolności.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2009-11-11 22:42:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Na przykład mogę podać przykład babci o gołębim sercu, która by muchy
    > nie skrzywdziła, a jednak popierającą istnienie kary pozbawienia wolności.

    Na taką osobę jest tylko jedno określenie: hipokrytka.

  • 28. Data: 2009-11-11 22:44:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Na taką osobę jest tylko jedno określenie: hipokrytka.

    Nie zgadzam się, ale jeśli powyższy przykład Cię nie przekonał, to
    już sobie daruję :)

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2009-11-11 22:51:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Nie zgadzam się, ale jeśli powyższy przykład Cię nie przekonał, to już
    > sobie daruję :)

    Sorki, teraz ja nie doczytałem, bo założyłem, że analogia będzie spójna ;->

    Albo zamień karę z tego gwałciciela na więzienie, albo babcia musi
    popierać karę śmierci.

    Bo przypuszczam, że babcia nawet o gołębim sercu byłaby w stanie wysłać
    niegrzecznego wnuczka do kąta i zakazać mu z niego wychodzić przez jakiś
    czas ;->

  • 30. Data: 2009-11-11 22:54:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Sorki, teraz ja nie doczytałem, bo założyłem, że analogia będzie spójna ;->
    >
    > Albo zamień karę z tego gwałciciela na więzienie, albo babcia musi
    > popierać karę śmierci.

    Dobry przykład. Jest wielu ludzi popierających karę śmierci, której
    jednak sami by nie wykonali. To chyba naturalne i nie ma w tym
    hipokryzji. Albo: jest wielu ludzi godzących się z zasadą, że nieraz
    trzeba amputować nogę, aby ratować życie, ale sami komuś takiej
    amputacji nie przeprowadzą, nawet mając zagwarantowane przeszkolenie i
    narzędzia.

    > Bo przypuszczam, że babcia nawet o gołębim sercu byłaby w stanie wysłać
    > niegrzecznego wnuczka do kąta i zakazać mu z niego wychodzić przez jakiś
    > czas ;->

    Na przykład przez 3 lata :P

    --
    Liwiusz