  • 11. Data: 2009-11-11 12:39:17
    Temat: Re: Ukrzyzowany pedofil
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Gwalciciel dzieci to odmiana pedofila. Brutalniejsza.
    > Tytul jest precyzyjny.

    Ale został ukrzyżowany dlatego, że był gwałcicielem, a nie dlatego,
    że był pedofilem.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-11-11 13:29:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Gwalciciel dzieci to odmiana pedofila. Brutalniejsza.

    Podobnie jak gwałciciel dzieci może być odmianą bruneta.

    > Tytul jest precyzyjny.

    LOL

  • 13. Data: 2009-11-11 13:33:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > gosciu gwalcil kilkuletnie dzieci (bo o ich *swiadomej* zgodzie mowy
    > byc nie moze)- tak wiec idealnie pasuje pod pojecie pedofila.

    Ech, ignorancja powinna być karalna...

    Pedofilia to pewien stan psychiczny - pociąg do małolatów bez
    wykształconych cech płciowych.

    Jednakże pedofil może panować nad swoimi odruchami - podobnie jak
    kliniczny alkoholik po skutecznej terapii będzie abstynentem (bo dla
    niego nawet mały kieliszek to za dużo).

    To kwestia panowania nad odruchami/nałogami.

    Teraz rozumiesz różnicę, czy nadal nie dotarło?

  • 14. Data: 2009-11-11 13:34:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Hm, tzw. opinia publiczna na Zachodzie juz by tego nie
    > przezyla. Ja bym sie ograniczyl do Kodeksu Hammurabiego
    > i po radykalnych doznaniach hm... analnych porzucil go
    > na pustyni pilnujac, aby nigdzie pomocy nie uzyskal.

    Ummm... Znaczy się zgłaszasz się na ochotnika do gwałcenia takich
    przypadków? ;->

  • 15. Data: 2009-11-11 13:36:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Co nazywasz okrucieństwem? Gwałt na dziecku i zostawienie go na pustyni na
    > pewną śmierć? Bo chyba nie współczujesz gwałcicielowi!

    Nie chodzi o współczucie. Chodzi o to, żeby eliminować ze społeczeństwa
    degeneratów (nie ważne, czy gwałcili i mordowali chłopców, dziewczynki,
    babcie czy dziadków) bez stawania się równie sadystycznymi degeneratami.

  • 16. Data: 2009-11-11 14:29:46
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    uważam że państwo nie powinno posówaćź się do tak brutalnych metod

    jk

  • 17. Data: 2009-11-11 14:30:42
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > Ummm... Znaczy się zgłaszasz się na ochotnika do gwałcenia takich
    > przypadków? ;->

    A dostrzegles gdzies taka deklaracje? Adekwatne propozycje pod wzgledem
    technicznym opisywali Sienkiewicz i Bratny.

    A propos Kodeksu Hammurabiego: regulacja 'oko za oko, zab za zab' powinna
    byc piekna dla lekkoduchow rozbrajajacych odwetowa funkcje prawa. Wczesniejsze
    zasady brzmialy: 'dziesiec oczu za oko, zeby z dziesieciu szczek za jeden zab' ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2009-11-11 14:35:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > Nie chodzi o współczucie. Chodzi o to, żeby eliminować ze społeczeństwa
    > degeneratów (nie ważne, czy gwałcili i mordowali chłopców, dziewczynki,
    > babcie czy dziadków) bez stawania się równie sadystycznymi degeneratami.

    Nonsens. Zapominasz, przypominajac pod tym wzgledem tzw. 'postempowcow'
    (ortografia zamierzona ;) ), ze prawo ma takze funkcje odstraszajaca.
    Dla degeneratow obecne wiezienia, a zwlaszcza w Europie Zachodniej,
    to wrecz sanatoria z rozmaitymi programami reedukacyjnymi. Odstraszac
    to moze wiezienie tureckie, a juz na pewno kolumbijskie, tajlandzkie
    lub rozne warianty afrykanskie. Propozycja arabska tez ma walor
    odstraszajacy.

    Wiezienie dla wspomnianego w sasiednim poscie bandyty drogowego
    to byl tylko przerywnik w zyciorysie, zadna realna sankcja.
    Zadna realna kara. Ot, taka dotkliwosc. Odbior pewnych sankcji
    przez kryminalistow jest nieco inny niz dla tzw. normalnego
    czlowieka. Dla zwyklego czlowieka juz nawet legitymowanie
    przez patrol policji moze byc stresem. Dla kryminalisty? Zadnym.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-11-11 15:44:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > A dostrzegles gdzies taka deklaracje?

    No, jak chcesz go tak karać - to powinieneś być gotów do wymierzania
    takiej kary.

    > Adekwatne propozycje pod wzgledem
    > technicznym opisywali Sienkiewicz i Bratny.

    Bratny? Ten od strumienia nieświadomości? ;->

> [...]
    > zasady brzmialy: 'dziesiec oczu za oko, zeby z dziesieciu szczek za jeden zab' ;)

    Jesteś strasznie prymitywny... Powinieneś panować nad takimi
    barbarzyńskimi ciągotkami - inaczej nie jesteś lepszy od tego gwałciciela.

  • 20. Data: 2009-11-11 15:49:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Nonsens. Zapominasz, przypominajac pod tym wzgledem tzw. 'postempowcow'
    > (ortografia zamierzona ;) ), ze prawo ma takze funkcje odstraszajaca.

    Odstraszającą to może mieć wyłącznie wobec osób postępujących racjonalnie.

> [...]
    > to moze wiezienie tureckie, a juz na pewno kolumbijskie, tajlandzkie
    > lub rozne warianty afrykanskie. Propozycja arabska tez ma walor

    I degenerujący całe społeczeństwo.

> [...]
    > czlowieka. Dla zwyklego czlowieka juz nawet legitymowanie
    > przez patrol policji moze byc stresem. Dla kryminalisty? Zadnym.

    Och, wiesz to z własnego doświadczenia? ;->