  • 21. Data: 2022-10-21 15:16:48
    Temat: Re: Ukraińska sprawiedliwość wkroczyła na ziemie wyzwolone
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mniej więcej tak jak druga kurwa popiera alfonsa że robi bęcki pierwszej.

    -----
    > ktoś popierający Rosję (przykładowo Białoruś) za słuszne może uznawać jej
    argumenty.

  • 22. Data: 2022-10-21 15:30:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Oct 2022 15:16:48 +0200, ąćęłńóśźż wrote:

    Niby tak, ale przeciez to dlugo byla Rosja, potem dlugo ZSRR,
    a potem na krotko sie Ukraina odłączyla :-)

    A wszystko przez Lenina i kolegów - nie robilby picu z "prawem narodow
    do samostanowienia" to by nie mialo sie co oficjalnie odlaczac :-)

    Stalin i pozniejsi chyba tez swoje dolozyli, bo ograniczali migracje w
    kraju. Tzn taka samodzielna, bo jak trzeba bylo wywiezc Tatarow z
    Krymu, to wywiezli :-)

    J.

  • 23. Data: 2022-10-21 15:48:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I to właśnie jest najlepszy wniosek z tej dyskusji. Nie da się czasem
    > tego jednoznacznie ocenić.

    Ale czasem się da.

    > W wypadku konfliktu Ukrainy z Rosją każda ze
    > stron ma swoje powody.

    Tak, jedna strona napadła, a druga się broni.

    > My popieramy Ukrainę, więc uznajemy jej powody za
    > słuszne.

    Nie bez powodu.

    > Ale nie wolno zapominać, że ktoś popierający Rosję (przykładowo
    > Białoruś) za słuszne może uznawać jej argumenty.

    Nie może.
    To znaczy może, ale tym samym niczym się od agresora nie różni.

    To to samo jakbyś napisał, że ktoś może popierać poglądy faszystowskie.
    To, że może, nijak nie oznacza, że ma rację. Albo, że może mieć rację.

    Innymi słowy, to że można kogoś zabić nie oznacza, że wolno kogoś zabić.

    > Moim zdaniem nie należy
    > ich za to potępiać.

    Ależ należy.
    Jak ktoś ma faszystowskie poglądy, albo je popiera, to nie tyle co
    należy to potępiać, lecz nawet trzeba to potępiać.

    Fiutinowskie onuce w Ukrainie gwałcą kobiety i dzieci, bombardują szkoły
    i szpitale... tylko idiota może napisać, że nie należy ich potępiać za
    poparcie agresji fiutina na Ukrainę, bo przecież mogą popierać...

    > Najlepiej by było, jakby świat był bez granic. Odpadł by jeden powód do
    > wojen.

    To chyba pierwsze twoje pierwsze zdanie od wielu lat, z którym chętnie
    się zgodzę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2022-10-21 15:55:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2022 o 15:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mniej więcej tak jak druga kurwa popiera alfonsa że robi bęcki pierwszej.

    Mniej więcej podobnie, tym nie mniej trudno pominąć te argumenty tylko
    dlatego, że to nie Twój alfons, tylko jej.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2022-10-21 15:56:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2022 o 15:30, J.F pisze:
    > Stalin i pozniejsi chyba tez swoje dolozyli, bo ograniczali migracje w
    > kraju. Tzn taka samodzielna, bo jak trzeba bylo wywiezc Tatarow z
    > Krymu, to wywiezli ?

    W Polsce z Bieszczad wywieźli Łemków, którzy czuli się bardziej
    Ukraińcami, niż Polakami przykładowo. Niemców z ziem odzyskanych sami
    Niemcy ewakuowali w większości.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2022-10-21 16:05:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to ciekawe, że i Białorusini i Ukraińcy wolą być mordowani przez Rosjan niż
    policzkowani przez Polaków.
    Albo ruscy wszystkich tych, co woleli być policzkowani już wymordowali.

    -----

  • 27. Data: 2022-10-21 17:16:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Oct 2022 15:56:49 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > W Polsce z Bieszczad wywieźli Łemków, którzy czuli się bardziej
    > Ukraińcami, niż Polakami przykładowo.

    Przy czym w miare z głową to robili - po jednej rodzinie na docelową
    wioske. Zeby nie mogli sie z sąsiadami zmawiac.

    > NiemcĂłw z ziem odzyskanych sami
    > Niemcy ewakuowali w większości.

    Czesc sie ewakuowala jeszcze za Niemca, czesc wywiezlismy my juz po
    maju 45, czesci kazalismy zostac, bo wazni byli dla funkcjonowania
    gospodarki.

    J.

  • 28. Data: 2022-10-21 17:30:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Ale czasem się da.

    > Tak, jedna strona napadła, a druga się broni.
    > [...]

    <ironia> Czyli dobra Serbia nie obroniła swojej świętej integralności
    terytorialnej przed napaścią lotnictwa złego NATO/USA+? </ironia>

    Stosuj se zasady jakie chcesz *jeśli zastosujesz je konsekwentnie* .

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

  • 29. Data: 2022-10-22 09:53:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2022 17:30:07 +0200, A. Filip napisał(a):

    > <ironia> Czyli dobra Serbia nie obroniła swojej świętej integralności
    > terytorialnej przed napaścią lotnictwa złego NATO/USA+? </ironia>

    Wiesz o bałkańskich stosunkach tyle co świnia o gwiazdach a zabawiasz
    się w eksperta.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2022-10-22 11:11:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Wiesz o bałkańskich stosunkach tyle co świnia o gwiazdach a zabawiasz
    > się w eksperta.

    Ty (sądzisz że) wiesz więcej ale masz podejście przedszkolaka
    "Wiem ale nie powiem"? Czy może robisz za "eksperta od Iraku i broni
    ABC" na miarę Colina Powell-a na forum RB ONZ? On tyle wiedział i
    powiedział *tak że został ślad*. Ty takiego potwornego błędu
    zostawiania śladów nie popełnisz?