  • 1. Data: 2022-10-24 17:28:05
    Temat: na syndyka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/ministerstwo-sprawie
    dliwosci-reaguje-po-tekscie-onetu-o-aferze-upadlosci
    owej/rkce4zc

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-upadlosciowa-s
    yndyk-wielkie-kancelarie-uklady-w-sadach-i-politycy/
    qbn1esb

    Syndyk dziala chyba ... normalnie :-(
    Wiec kto zasponsorowal artykuł?

    A "Dobra Zmiana" przez 7 lat sie nie zainteresowałą tematem?

    Jeszcze mnie tylko zainteresowali ci "byli sedziowie".
    Staruszkowie w spoczynku, czy poszukali lepiej platnej pracy ?

    J.

  • 2. Data: 2022-10-24 21:13:02
    Temat: Re: na syndyka
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-24 o 17:28, J.F pisze:

    > Jeszcze mnie tylko zainteresowali ci "byli sedziowie".
    > Staruszkowie w spoczynku, czy poszukali lepiej platnej pracy ?

    Trzeba było przeczytać to co w tych linkach.
    Stoi tam jak byk co robią obecnie.

  • 3. Data: 2022-10-25 08:26:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zastanów się np., dlaczego przewodniczący X Wydziału najwięcej dużych spraw zlecał
    syndykom, którzy organizowali słono płatne
    "szkolenia" dla innych syndyków (po co są szkolenia w różnych zawodowych
    korporacjach? kasa misiu, kasa) prowadzone przez tegoż
    właśnie sędziego.
    Generalnie powinno być losowanie syndyków do postępowań upadłościowych.
    Również uważam, że powinni się zainteresować znacznie wcześniej. Pytanie o
    rozszerzanie frontu walki z systemem III RP.

    -----

  • 4. Data: 2022-10-25 13:38:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-25 o 08:26, ąćęłńóśźż pisze:

    > Pytanie
    > o rozszerzanie frontu walki z systemem III RP.

    Zawsze ktoś na tym froncie walki (w takim ujęciu wojny jakie znamy)
    siedzi w okopie
    i dostaje w dupę a ktoś w sztabie przesuwa front.
    Zwalczysz system III RP a zaprowadzisz kolejny i nasi potomkowie będą
    zwalczać patologie kolejnych RP.

  • 5. Data: 2022-10-25 14:07:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Oct 2022 21:13:02 +0200, cef wrote:

    > Trzeba było przeczytać to co w tych linkach.
    > Stoi tam jak byk co robią obecnie.

    No ale staruszkowie w sedziowskim stanie spoczynku,
    czy zrezygnowali i przeszli na wlasny rachunek ?

    J.

  • 6. Data: 2022-10-25 17:35:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na własny.