  • 1. Data: 2007-04-10 21:24:14
    Temat: Uklad zbiorowy pracy
    Od: animka <a...@w...wp.pl>

    Koleżanka pokazała mi swoją umowę o pracę i taki dodatek do umowy z
    informacjami o urlopie, normie czasu pracy.
    Na tym dodatku( pt."Informacja dla pracownika") jest sobie punkt V:
    Układ zbiorowy pracy, którym pracownik jest objęty:
    Pracownik nie jest objęty postanowieniami żadnego układu zbiorowego pracy.
    Co to znaczy? (bo jeszcze się z czymś takim nie spotkałam) :-(

    --
    animka

  • 2. Data: 2007-04-11 04:41:28
    Temat: Re: Uklad zbiorowy pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    animka napisał(a):

    > Układ zbiorowy pracy, którym pracownik jest objęty:
    > Pracownik nie jest objęty postanowieniami żadnego układu zbiorowego pracy.
    > Co to znaczy? (bo jeszcze się z czymś takim nie spotkałam) :-(

    To znaczy to co jest napisane. Pracownik nie jest objęty żadnym układem
    zbiorowym pracy. Dla przykładu popatrz sobie art. 238 kp i następne.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-11 21:46:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:evgv9v$h5d$1@news.onet.pl animka <a...@w...wp.pl>
    pisze:

> [...]
    > Pracownik nie jest objęty postanowieniami żadnego układu zbiorowego pracy.
    > Co to znaczy? (bo jeszcze się z czymś takim nie spotkałam) :-(
    Niektórzy pracownicy są objęci układem zbiorowym pracy (zakładowym,
    ponadzakładowym), co moze zmieniać niektóre kwestie dotyczące uregulowań
    dotyczących stosunku pracy. Inni nie są takimi układami objęci. I to
    wszystko, szczegóły w KP.

    --
    Jotte