  • 1. Data: 2019-07-21 17:53:58
    Temat: Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czy składając donos do Straży Miejskiej na sąsiada za palenie śmieci mam
    jakąś gwarancję, że SM nie ujawni mu kto doniósł? Jakieś RODO, czy coś
    tam działa?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-07-21 18:38:00
    Temat: Re: Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 17:53, Jacek pisze:
    > Czy składając donos do Straży Miejskiej na sąsiada za palenie śmieci mam
    > jakąś gwarancję, że SM nie ujawni mu kto doniósł? Jakieś RODO, czy coś
    > tam działa?
    > Jacek

    Pewnie nie ujawni, weźmie na swoje bary i wyższa premia będzie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2019-07-21 19:06:48
    Od: "acelnószz" <...@...pl>

    Jak dzwonisz, to nie zadaja danych, nawet sie dziwia, gdy chcesz podac i nie bardzo
    maja co z tym zrobic.
    Moze maja wiecej punktów w statystyce za "samodzielne wykrycie"?

    -----
    > Czy skladajac donos do Strazy Miejskiej na sasiada za palenie smieci mam jakas
    gwarancje, ze SM nie ujawni mu kto doniósl?

  • 4. Data: 2019-07-21 19:35:46
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 21.07.2019 o 19:06, aceln?szz pisze:
    > Jak dzwonisz, to nie zadaja danych, nawet sie dziwia, gdy chcesz podac
    No nie wiem, bo u nas pytają o nazwisko. Mogę podać Brzęczyszczykiewicz,
    ale i tak zweryfikują po numerze telefonu.
    Jacek

  • 5. Data: 2019-07-21 19:39:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 17:53, Jacek pisze:
    > Czy składając donos do Straży Miejskiej na sąsiada za palenie śmieci mam
    > jakąś gwarancję, że SM nie ujawni mu kto doniósł? Jakieś RODO, czy coś
    > tam działa?

    Stara zasada służbo specjalnych mówi, ze nie powiedzą na epwno, tego, o
    czym wiedzieć nie będą :-)

  • 6. Data: 2019-07-21 20:56:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Hm, ten, teges :)

    -- Nie spodobał mi się ten prezes. To szubrawiec i krętacz. Czy nie można
    zrobić tak, żeby on tu się więcej nie pojawiał?

    -- Wystarczy, że wydasz polecenie, messer -- odezwał się Korowiow, a głos
    jego nie był już skrzekliwy, ale dźwięczny i bardzo czysty.

    I momentalnie przeklęty tłumacz znalazł się w przedpokoju, nakręcił
    numer i powiedział do słuchawki głosem nie wiedzieć czemu nad wyraz
    płaczliwym:

    -- Halo! Uważam za swój obowiązek zawiadomić, że prezes spółdzielni, do
    której należy dom pod numerem 302-A na ulicy Sadowej, Nikanor Iwanowicz
    Bosy, spekuluje walutą. W obecnej chwili w jego mieszkaniu pod numerem
    trzydzieści pięć w przewodzie wentylacyjnym w ubikacji znajduje się
    zawinięte w papier gazetowy czterysta dolarów. Mówi Timofiej Kwascow,
    lokator inkryminowanego domu z mieszkania numer jedenaście. Zaklinam na
    wszystko o utrzymanie mego nazwiska w tajemnicy, ponieważ obawiam się
    zemsty przytoczonego wyżej prezesa!

    (...) wszyscy mieszkańcy domu, którzy w tym czasie znajdowali się na
    podwórku, mogli widzieć swego prezesa, jak w towarzystwie dwóch mężczyzn
    przemaszerował wprost do bramy domu. Opowiadano, że Nikanor Iwanowicz
    wyglądał jak cień, że idąc chwiał się, jakby był pijany, i że mamrotał
    coś pod nosem.

    A po godzinie nieznany obywatel pojawił się w mieszkaniu numer
    jedenaście, właśnie wtedy, kiedy Timofiej Kwascow, zachłystując się ze
    szczęścia, opowiadał innym lokatorom, jak nakryto prezesa -- skinieniem
    palca wywołał Kwascowa z kuchni do przedpokoju, coś mu powiedział, po
    czym Kwascow przepadł wraz z nim.

    MJ

  • 7. Data: 2019-07-21 21:06:02
    Od: "acelnószz" <...@...pl>

    U nas "rozmowa kontrolowana" ;-)
    Ale nazwiska donosiciela nie chcieli mi zdradzic gdy nie chcialem im zdradzic
    nazwiska parkujacego moim autem kierowcy ;-)

    -----

  • 8. Data: 2019-07-21 21:11:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Stara zasada służbo specjalnych mówi, ze nie powiedzą na epwno, tego, o
    > czym wiedzieć nie będą

    ano, czyli składając donos na sąsiada, sąsiad na pewno dowie się kto na
    niego doniósł:)

    --
    I love love

  • 9. Data: 2019-07-21 21:26:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 21:11, u2 pisze:

    > ano, czyli składając donos na sąsiada, sąsiad na pewno dowie się kto na
    > niego doniósł:)

    To zależy. Jeśli służba będzie miała zamiar coś z tym zrobić to
    niekoniecznie. Jeśli jednak uzna to za zbędne nękanie organów poprzez
    zawracanie dupy w czasie zasłużonego odpoczynku to pewnie tak. Jest duża
    szanasa, ż obywatel wtedy zmądrzeje i dupy organom nie będzie zawracać...

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-07-21 22:10:52
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 19:35, Jacek pisze:
    > No nie wiem, bo u nas pytają o nazwisko. Mogę podać Brzęczyszczykiewicz,
    > ale i tak zweryfikują po numerze telefonu.

    Nieładnie jest donosić.
    Jak juz dzwonisz to powiedz, że dzwonisz anonimowo i wyłącz prezentację
    numeru. Poza tym-nie rób sąsiadom świństwa.

    --
    animka