  • 31. Data: 2019-07-24 06:39:53
    Temat: Re: Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tak już jest i nic się z tym nie zrobi. W sprawach jak ta, ze
    > spalaniem śmieci czy co to tam było, to jeszcze można sobie wyobrazić,
    > że SM/policja nic nie zrobią, ale jak anonimowo powiadomisz służby o
    > jakimś poważnym przestepstwie, to też nie mają tego sprawdzać?

    Podstawa pracy policjanta - jak to wpłynie na statystykę:(

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2019-07-24 17:08:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > że SM/policja nic nie zrobią, ale jak anonimowo powiadomisz służby o
    > jakimś poważnym przestepstwie, to też nie mają tego sprawdzać?

    Ale tu nie ma mowy o anonimie, tylko zachowaniu danych osob y w tajemnicy.

  • 33. Data: 2019-07-25 10:21:58
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 22:10, Animka pisze:
    > Nieładnie jest donosić.

    W przypadku włamywania do Twojego auta/mieszkania/domu nieładnie jest
    donosić (tj. powiadomić odpowiednie służby), że ktoś włamuje się do
    Twojej własności.

    Donos nie jest ani dobry ani zły. Liczy się kontekst. Czasami jest dobry
    a czasami nie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 34. Data: 2019-07-25 16:10:03
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 10:21, Wojtek pisze:

> [...]
    > Twojej własności.
    >
    > Donos nie jest ani dobry ani zły. Liczy się kontekst. Czasami jest dobry

    Wyciąłeś mój tekst. To był inny kontekst.

    --
    animka

  • 35. Data: 2019-07-25 19:12:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 16:10, Animka pisze:

    > Wyciąłeś mój tekst. To był inny kontekst.

    Kontekst idiotko jest taki, że ktoś sprzedaje raka sąsiadom.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2019-07-25 21:18:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 10:21, Wojtek pisze:

    > Donos nie jest ani dobry ani zły. Liczy się kontekst. Czasami jest dobry
    > a czasami nie.

    Jeśli celem donosu jest skorygowanie zła, to jest dobry. Jeśli
    traktujemy to instytucjonalnie na zasadzie złośliwości, to jest zły.