    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ed93729$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Uchwała PKW
    Date: Thu, 4 Jun 2020 20:20:20 +0200

    dyskusyjnych:5ed93729$0$17357$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 04.06.2020 o 18:58, J.F. pisze:

    >Dokładnie - jak jedziesz kapcie zmienić na letnie a gumiarz zdejmie
    >zimówki i powie że pierdoli taką robotę i na cegłach zostawi, to
    >wymiana się odbyła czy nie?

    Taa ... auto stoi na ceglach, opony zdjete z felg,
    a ty slyszysz "wymiana sie nie odbyla, nic pan nie placi, nic sie panu
    nie nalezy" :-)

    >On twierdził, że wybory organizuje i spokojna głowa, że się odbędą.
    >To chyba do niego pretensje. Co prawda sasin teraz mówi, że pinokio,
    >a pinokio, że owszem trochę, ale nie do końca, bo on to te wybory,
    >gdzie karty miała drukować PWPP, a sasin dał komu innemu, więc to nie
    >te wybory, co sasin mówi, że to on. Jakoś tak...

    >Nie wiem co gorsze - że sasin oszukał sejm i prezydenta że w dwa dni
    >wybory zorganiuje, czy że oni mu uwierzyli;)

    a w ogole cos takiego mowil, a oni w ogole pytali ?

    >Problem to jest głównie w tym co zrobił bez ustawy;)

    No ale ustawa jest, tzn byla, bo juz ja uchylili - bedziesz sie klocil
    o tych pare dni wyprzedzenia ? :-)

    >Ale za co PKW - mieli wyborów nie przeprowadzić, to nie
    >przeprowadzili.

    Zaraz zaraz - mieli nie robic ?

    Mieli robic zwykle wybory 10 maja, ale to bylo dawno.
    8 maja weszla w zycie ustawa, ze wybory maja byc korespondencyjne.
    Ale robic chyba nadal miala PKW.

    Tylko terminu nie podala, cedujac to na Witek.
    Pani marszalek terminu nie podala, a ustawe uchylono.

    >No głupio. W zasadzie bezprawnie.

    Dobrze, ze epidemia byla na tyle wczesnie, ze tych wydatkow prawie nie
    bylo.
    Chociaz - spotkan nie bylo, a innych wydatkow ... kto wie ...

    J.