  • 1. Data: 2007-08-23 06:40:45
    Temat: UWAGA!!!
    Od: Łukasz Czerwiński . <l...@i...pl>

    Witam :)
    Mam bardzo ważną informacje. Do końca tego miesiąca projektuje
    strony www za 95zł niezależnie od liczby podstron i zdjęć ! :)
    Zbieram
    pieniądze na hipoterapie z tąd taka ,,promocja"
    Więcej na www.aswiatstron.cba.pl

    Pozdrawiam
    Łukasz Czerwiński

  • 2. Data: 2007-08-23 10:52:47
    Temat: Re: UWAGA!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Łukasz Czerwiński . wrote:
    > Witam :)
    > Mam bardzo ważną informacje. Do końca tego miesiąca projektuje
    > strony www za 95zł niezależnie od liczby podstron i zdjęć ! :)

    Słuchaj, gnojku - jak nie przestaniesz spamować, to w końcu poniesiesz
    za to konsekwencje.

    Paszoł won!

  • 3. Data: 2007-08-23 11:27:34
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

    wiadomości news:vg50q4-va7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Słuchaj, gnojku - jak nie przestaniesz spamować, to w końcu poniesiesz
    > za to konsekwencje.
    >
    > Paszoł won!

    Mnie bardziej przeszkadzją na grupie takie posty jak twój
    Foti

  • 4. Data: 2007-08-23 12:25:04
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Foti wrote:
    > Mnie bardziej przeszkadzją na grupie takie posty jak twój

    Znaczy, akceptujesz spam?

    Z jednej strony nie karmić spamera/trolla, ale z drugiej mnie też denerwują
    reklamowe posty na monotematycznych grupach dyskusyjnych, więc akurat
    reakcję Andrzeja uważam za jak najbardziej uzasadnioną.

    Nawiasem mówiąc, nie ma w Polsce paragrafu na takich? Zadarł z pl.soc.prawo
    wszak ;]

    > Foti

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 5. Data: 2007-08-23 13:04:57
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    ja rowniez chcialem wybychnac taką niepohamowana chamska agresja, ale
    przeczytalem strone chlopaka i przeszlo mi ... przeszlo mi zupelnie ...

  • 6. Data: 2007-08-23 13:18:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:fajuav$g82$1@news.dialog.net.pl...

    > Znaczy, akceptujesz spam?

    Mało kto akceptuje poziom wypowiedzi Lawy. Chamstwo bardziej razi niż spam.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-08-23 13:25:55
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Nostradamus wrote:

    > Mało kto akceptuje poziom wypowiedzi Lawy. Chamstwo bardziej razi niż
    > spam.

    A, chyba, że tak.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 8. Data: 2007-08-23 13:32:09
    Temat: [OT] Re: UWAGA!!!
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ja rowniez chcialem wybychnac taką niepohamowana chamska agresja, ale
    > przeczytalem strone chlopaka i przeszlo mi ... przeszlo mi zupelnie ...

    Kazdy medal ma dwie strony.

    Nieustanne poblazanie dla lamania zasad konczy sie u niepelnosprawnych,
    brakiem umiejetnosci wspoldzialania (mnie sie nalezy, ja moge, itp). I
    wspolpracuj/zatrudnij pozniej takiego.

    sz.

  • 9. Data: 2007-08-23 13:58:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 15:04
    (autor Darek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fak0vk$5fr$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > ja rowniez chcialem wybychnac taką niepohamowana chamska agresja, ale
    > przeczytalem strone chlopaka i przeszlo mi ... przeszlo mi zupelnie ...

    To fakt, żałosna...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 10. Data: 2007-08-23 14:06:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Darek wrote:
    > ja rowniez chcialem wybychnac taką niepohamowana chamska agresja, ale
    > przeczytalem strone chlopaka i przeszlo mi ... przeszlo mi zupelnie ...

    Ja też. I co z tego?

    Primo: skąd wiesz, ile z tego jest prawdą?

    Secundo: to, że ktoś na coś choruje nie oznacza, że przysługuje mu
    status świętej krowy. Skąd wiesz, czy np. ja nie jestem sparaliżowany,
    nie mam raka albo czegoś w tym stylu, hmm?