    From: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: URTiP sie wymiguje - gdzie sie poskarzyc ?
    Date: Sun, 02 Oct 2005 22:59:43 +0200

    witam,
    wystapilem do urtip-u w pewnej dosc oczywistej sprawie lamania prawa.
    urzad ogolnie ujmujac odpowiedzial ze to nie jego sprawa aby zwrocic sie
    do ustawodawcy. ustawodawca odpowiedzial ze wprost przeciwnie - to
    sprawa urtip-u ktory zostal powolany wlasnie do takich (jak moja) spraw.

    czy ktos moze mi wskazac kierunek, gdzie napisac aby urzad sie
    wytlumaczyl z postawionych zarzutow a nie odbijal pileczke ?

    z gory dziekuje za info.